یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵

کارگردان مستند «حاج کاظم»:

تصاویر پخش شده مربوط به جلسه نمایش فیلم بود/صحبتی با شعیبی نداشتم

مسعود نجفی

سینماپرس- گروه سینما/ مسعود نجفی گفت: به بهانه بازگشت حاج ناصر از آلمان از من دعوت شده بود تا در جلسه نمایش مستند حاج کاظم در سالن سیدالشهدا شرکت کنم من هم به این نشست رفتم اما بابت نمایش این تصاویر در مستند «دوباره زندگی» هماهنگی با من نشده بود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مستند «دوباره زندگی» به کارگردانی بهروز شعیبی 16 خرداد ماه از شبکه یک سیما پخش شد. در این مستند تصاویری از یک نشست با حضور مسعود نجفی وجود داشت که در آن در مورد حاج کاظم صحبت می شد. از آن جایی که در سینماپرس خبری مبنی بر عدم تمایل پرستویی برای نمایش دادن تصویرش در مستند «دوباره زندگی» منتشر شده بود با مسعود نجفی تماس گرفتیم تا در مورد تصاویر منتشر شده و رضایتش از پخش این تصاویر جویا شویم.

 

کارگردان مستند «حاج کاظم» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: این جلسه نمایش فیلم یک ماه پیش برگزار شده بود و من صحبتی با بهروز شعیبی درباره نمایش یا عدم نمایش تصاویر نداشتم البته گوشی من در این روزها خاموش بوده و ممکن است تماس گرفته اما قادر به صحبت با من نشده باشند.

 

وی ادامه داد: تمام تصاویری که در مستند تبلیغاتی محمدباقر قالیباف نمایش داده شد مربوط به همان جلسه نشست بود و من هم زمان پخش این مستند متوجه تصاویر نشست حاج کاظم شدم.

 

نجفی درباره پخش مستند «حاج کاظم» توضیح داد: تصمیم دارم تصاویر برگشت و درمان حاج ناصر را به مستند اضافه کنم تا تکمیل شود و بعد درباره پخش آن تصمیم می گیرم.

 

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.