یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

تکذیب یک خبر/

محمود غلامی همچنان تهیه کننده سریال «شهید بروجردی» است

 شهید بروجردی

سینماپرس-گروه تلویزیون/ خبر تغییر تهیه کننده سریال «شهید بروجردی» که روز گذشته از سوی خبرگزاری مهر اعلام شده بود، از سوی تهیه کننده این سریال تکذیب شد. این سریال قرار است به کارگردانی جمال شورجه و تهیه کنندگی محمود غلامی ساخته شود و فیلم نامه آن این روزها آخرین مراحل بازنویسی را سپری می کند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، ساخت سریالی بر اساس زندگی «شهید بروجردی» مدت هاست در دستور کار صدا و سیما قرار دارد. نام اولیه این سریال «مسیح کردستان» است.

 

محمود غلامی چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس اعلام کرده بود در حال فراهم آوردن مقدمات ساخت این سریال است اما دیروز در یکی از خبرگزاری ها  ضمن مصاحبه با نویسنده فیلم نامه آن از «جواد نوروز بیگی» به عنوان تهیه کننده این سریال نام برد. مساله ای که غلامی در گفت و گو با خبرنگار ما آن را تکذیب کرد و گفت:«دو سال پیش در آغاز نگارش فیلم نامه قرار بر این بود که جواد نوروزبیگی این پروژه را تهیه کند اما این مسئله در حد همان حرف باقی ماند و من از ابتدا به عنوان تهیه کننده این پروژه منصوب شده ام و احتمالا خبرگزاری مذکور دچار اشتباه تایپی شده است!».

 

محمود غلامی تهیه کننده سریال «مسیح کردستان» در ادامه افزود: «فیلم نامه هنوز در مرحله نگارش قرار دارد و ساخت آن از سال 93 کلید خواهد خورد».

 

محمود غلامی در پاسخ به خبرنگار ما دیگر دست اندرکاران این سریال گفت: «عوامل کار هنوز انتخاب نشده اند و تنها «جمال شورجه» به عنوان کارگردان آن مشخص شده است».

 

انتهای پیام/ ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.