یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵

عقب نشینی پرستویی و انتظامی از تبلیغات قالیباف

انتظامی + پرستویی

سینماپرس- گروه سینما/ پرویز پرستویی و عزت الله انتظامی حاضر نشدند تا از تصویرشان برای تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس،محمدباقر قالیباف در مستند تهیه شده برای تبلیغات کاندیداتوری اش می گوید: فیلم «آژانس شیشه ای» را بسیار دوست دارد. همین علاقه موجب شده که بهروز شعیبی به عنوان کارگردان این مستند به سراغ پرستویی برود البته خود شعیبی هم در فیلم «آژانس شیشه ای» بازی کرده بود. بهروز شعیبی برای ساخت مستند انتخاباتی محمدباقر قالیباف قصد داشت از بخش هایی از مستند حاج کاظم استفاده کند و به همین منظور با پرویز پرستویی تماس گرفت تا از وی کسب اجازه کند اما این بازیگر حاضر به استفاده از تصویرش برای تبلیغات نشد.

 

عزت الله انتظامی هم در پاسخ به تماس ستاد انتخاباتی قالیباف برای حضور در جلسات این کاندیدا پاسخ منفی داده و حاضر نشده برای دومین بار از وی استفاده تبلیغاتی شود. او که پیش از این در کنار مشایی دیده شده بود و بسیار نیز مورد نقد قرار گرفت نامه ای منتشر کرد و دلیل حضورش را در کنار مشایی تنها حل مشکلات تئاتر عنوان کرد.

 

«دوباره زندگی» به تهیه کنندگی محمود رضوی ساخته شده و 16 خرداد ماه از شبکه یک سیما پخش شد که در آن اظهارنظرهایی از محمدباقر قالیباف در خصوص معضلات اقتصادی و اجتماعی، مشکلات زنان، مشکلات جانبازان و ایثارگران وجود داشت.
 

 

با نزدیک شدن به زمان انتخابات حاشیه ها پیرامون حمایت سینماگران مختلف از کاندیداهای ریاست جمهوری بیشتر می شود. این در حالی است که تاکنون بسیاری از سینماگران حمایت خود را تکذیب کرده و اعلام کرده اند که حامی کاندیدای خاصی نیستند.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.