چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰

جشنواره مونیخ از مایکل کین قدردانی می‌کند

مایکل کین

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره فیلم مونیخ با اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری به مایکل کین از این بازیگر صاحب نام انگلیسی قدردانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، مایکل کین؛ بازیگر برنده 2 جایزه اسکار فیلم‌های سینمایی «هانا و خواهرهایش» (Hannah and Her Sisters) و «قوانین خانه سایدر» (The Cider House Rules) در تاریخ یکم جولای (10 تیر) تابستان سال جاری با دریافت جایزه یک عمر دستاورد هنری جشنواره فیلم مونیخ، مورد قدردانی مسئولان برگزارکننده این جشنواره آلمانی قرار می‌گیرد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، مسئولان این دوره از جشنواره فیلم مونیخ علاوه بر اهدای جایزه به مایکل کین، برخی از فیلم سینمایی معروف این بازیگر برجسته مانند «آخرین عشق آقای مورگان» (Mr Morgan’s Last Love) به کارگردانی ساندرا نت‌لبک، «هانا و خواهرهایش» به کارگردانی وودی آلن، «مردی که می‌خواست پادشاه شود» (The Man Who Would Be King) به کارگردانی جان هاستون و «کارتر را بگیر» (Get Carter) به کارگردانی مایک هاجز را نیز در ایام برگزاری این جشنواره آلمانی نمایش می‌دهند.

 

جان مالکویچ، جولی کریستی، بذی لوینسون و میلوس فورمان از جمله چهره‌های هنری هستند که پیش از این جایزه یک عمر دستاورد هنری جشنواره فیلم مونیخ را دریافت کرده‌اند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.