چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵

با پخش قسمت 34 /

سالار عقیلی به کلاه پهلوی پیوست

سالار عقیلی در نخستین جشن بزرگ هنرمندان

سینماپرس: گروه تلویزیون/ با پخش قسمت سی و چهارم «کلاه پهلوی»، مخاطبان شاهد برگزاری مجلس تعزیه توسط اهالی سامان خواهند بود. همچنین از این قسمت به بعد، مخاطبان شاهد اجرای تصنیف هایی از سالار عقیلی در سریال خواهند بود.

به گزارش سینماپرس، در قسمت سی و چهارم که جمعه هفدهم خرداد ماه نمایش داده خواهد شد، میرزا رضا تدین در جشن فرمانداری شرکت می کند و با سخنان افشاگرانه خود باعث عصبانیت موید، فرماندار و کریم می شود. همچنین در ادامه این قسمت و در ظهر روز عاشورا و زمانی که میرزا رضا به همراه خانواده در حال رفتن به خارج از شهر هستند، سید اکبر همسر فاطمه به روستا می آید تا در مراسم تعزیه حضور داشته باشد. علی اکبر اطلاعی از کشته شدن همسرش فاطمه ندارد و به همین دلیل با شنیدن این خبر از میرزا رضا، شوکه می شود.

 

همچنین در این قسمت برگزاری مراسم تعزیه توسط اهالی سامان در منطقه ای خارج از شهر نمایش داده می شود. گروه های زیادی از مردم سامان در این مراسم حضور دارند. «بلانش» نیز از تهران برای عکاسی از این مراسم به سامان آمده است اما اتفاق هایی رخ می دهد که مراسم تعزیه را تحت الشعاع قرار می دهد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی سریال کلاه پهلوی، از این قسمت مخاطبان شاهد تصنیف هایی هستند که توسط «سالار عقیلی» خواننده کشورمان در سریال اجرا می شود. این خواننده محبوب کشورمان شش قطعه آواز در سریال کلاه پهلوی اجرا خواهد کرد که 4 قطعه آن با ارکستر و 2 قطعه دیگر بدون ارکستر اجرا خواهد شد.

 

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 10 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال را در اینجا می توانید ببینید و هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.