یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲

جهانگیری: تکلیف «گیل» را شنبه مشخص می کنیم

جهانگیر جهانگیری

سینماپرس-گروه سینما/ جهانگیر جهانگیری درباره روند تولید فیلم «گیل» گفت: شنبه جلسه ای با سرمایه گذار داریم تا با یک سیاست گذاری جدید اوضاع و شرایط را بررسی کنیم و ببینیم این شرایط چه تاریخی را برای تولید فیلم اقتضا می کند.

جهانگیر جهانگیری در گفتگو با خبرنگار سینماپرس، درباره پیدا کردن سرمایه گذار جدید برای فیلم «گیل» اظهار داشت: ما سرمایه گذار جدید پیدا نکردیم، سرمایه گذار جدید ما را پیدا کرد!

 

وی درباره شرایط پیش تولید فیلم اظهار داشت: ما پیش از این موافقت اصولی فیلم را گرفته بودیم اما با سرمایه گذاری جدیدی که بر فیلم شد برای پروانه ساخت اقدام کردیم و سه شنبه هفته پیش پروانه ساخت آن صادر شد.

 

کارگردان «کنسرت روی آب» درحالی که پیش از این تاریخ آغاز فیلمبرداری را اول تیرماه اعلام کرده بود گفت: شنبه جلسه ای با سرمایه گذار داریم تا با یک سیاست گذاری جدید اوضاع و شرایط را بررسی کنیم و ببینیم این شرایط چه تاریخی را برای تولید فیلم اقتضا می کند.

 

جهانگیری در مورد میزان پیشرفت فیلم بیان کرد: فیلمنامه و باقی کارهای پیش تولید همه انجام شده و فقط بازیگران فیلم را انتخاب نکرده ایم و بعد از این کار در روزهای آینده وارد فاز تولید خواهیم شد.

 

گفتنی ست، «گیل» دارای داستانی اجتماعی-خانوادگی ست و پهلوانی را روایت می کند که آرزوی داشتن پسری را برای جانشینی خود دارد.

 

انتهای پیام/ع/ -ب.ب 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.