یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳

در گفت‌وگو با سینماپرس/

رویا نونهالی از تجربه خود در تئاتر می‌گوید

رویا نونهالی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ رؤیا نونهالی که مدت هاست به گفته خود در رسانه ها مصاحبه ای نداشته است از تجربه تئاتر خود گفت.

رؤیا نونهالی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که به گفته خودش مدت هاست مصاحبه ای با رسانه ها نداشته است در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود در حوزه تئاتر اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تمرین نمایش «مثل آب برای شکلات» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی هستم، این نمایش قرار است که اواخر تیرماه در تالار چهار سو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه برود.

 

وی ادامه داد: نمایش «مثل آب برای شکلات» براساس رمان لورا اسکوئیل (نویسنده امریکای جنوبی) است که ابراهیم پشت کوهی آن را به نمایش تبدیل کرده و آن را بر اساس شرایط اقلیمی بندرعباس به نگارش درآورده است، به نظر من این نمایش کاری متفاوت است و حضور در آن برای من راضی کننده بود. سبک نمایش «مثل آب برای شکلات» رئالیست جادویی است و این نمایش براساس تلفیق دو فرهنگ جنوب ایران و امریکای لاتین اجرا می‌شود. فضای آشپزخانه مرکز این نمایش بوده و به گونه ای تعیین شده که حس های تماشاگر مثل حس بویایی و چشایی همراه با حس شنوایی و بینایی به کار گرفته می شود.

 

نونهالی تصریح کرد: نمایش «مثل آب برای شکلات» در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز به روی صحنه رفته بود، همچنین قرار است که در نمایش دیگری با نام «طعم آلوی جنگلی» به نویسندگی و کارگردانی نوشین تبریزی که آن نیز در جشنواره اجرا شده بود، حضور داشته باشم، این نمایش  در پاییز به روی صحنه می رود.

 

گفتنی است که نمایش «مثل آب برای شکلات» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی و کاری از گروه تئاتر «تی توک»، تیر و مرداد ماه با بازی رؤیا نونهالی، محمد سایبانی، مریم نحوی،الهام اسکندری، ماندانا لیاقت، فاطمه جعفری، یاشارمحسنی، امیر علی سی سی پور، معصومه آقا بیگلو،علیرضا سرحدی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.