یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶

جشنواره فيلم كوتاه تهران/

انجمن سینمای جوان به فیلمسازان جایزه 62 ملیونی می‌دهد

آرم جشنواره فیلم کوتاه تهران*

سینماپرس-گروه سینما/ جوايز بخش ملي سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران اعلام شد که بر طبق آن 620 ميليون ریال جايزه نقدي داده خواهد شد و از يازده فیلم از توليدات فيلم كوتاه برگزیده حمایت ساخت به عمل خواهد آمد.

به گزارش سینماپرس، سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران به عنوان مهمترين رويداد فرهنگي در عرصه فيلم كوتاه در ايران و منطقه به 18 برگزيده خود در بخشهاي مختلف مسابقه ايران – ملي، تنديس و 620 ميليون ريال جايزه نقدي ويازده حمايت از توليد اهدا مي نمايد.

 

در بخش حمايت از توليد دبير جشنواره به ارتقاي جوايز اين بخش از يك عدد صرفاً مالي تاكيد كرد.

 

هاشم ميرزاخاني دبير سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران گفت: اين بخش كه با انگيزه كشف استعداد و حمايت از فيلمسازان و توليد آثار فاخار در جوايز جشنواره گنجانده شده است ، در اين دوره از يك عدد ثابت تغيير يافته و فيلمسازان برگزيده به شكل ويژه تر و در شرايط زير مورد حمايت قرار مي گيرند:

 

  1. تهيه كنندگي كار به طور كامل
  2. مشاركت مالي در توليد با سقف تعيين شده از سوي شوراي برآورد انجمن
  3. در اختيار قراردادن تجهيزات توليد شامل دوربين، نور، صدا، باكس مونتاژ و ...
  4. صدور بيمه نامه
  5. سایر موارد با توافق طرفين

برپایه این گزارش، در بخش بين الملل نيز جشنواره جايزه نقدي و 9 تنديس را به برگزيدگان اين بخش با عنوان بهترين ها در هفت زيرمجموعه فيلم مستند، داستاني، تجربي ، پويانمايي، فيلمنامه، تدوين و تصويربرداري و همچنين بهترين فيلم باموضوع جهان اسلام و آسيا اهدا مي كند.


ستاد خبري این جشنواره بار ديگر تاكيد كرد، علاقه مندان جهت شركت در جشنواره تا 21 خرداد ماه فرصت دارند از طريق سايت انجمن یا سایت سینمای جوان  نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.


گفتنی ست، سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران از 22 الي 24 مهر ماه 1392 در تهران توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیان/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.