جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳

شورجه عنوان کرد:

فیلم‌های انتخاباتی ولایتی از طریق ستاد به دست مردم می‌رسد/پلان‌هایی از دوران جوانی ولایتی در سیاست

جمال شورجه کارگردان در نشست نقد وبررسی سی امین جشنواره فیلم فجر در سینما پرس

سینماپرس- گروه سینما/ جمال شورجه گفت: فیلم تبلیغاتی علی اکبر ولایتی تقریبا آماده است که با زمان سی دقیقه از تلویزیون پخش می شود و باقی فیلم ها از طریق ستاد به دست مردم می رسد.

جمال شورجه؛ کارگردان فیلم «33 روز» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: چندین فیلم و کلیپ برای علی اکبر ولایتی؛ کاندیدای ریاست جمهوری آماده می شود که یکی از آن ها با فرمت 30 دقیقه ای قرار است در تلویزیون پخش شود و مابقی در قالب سی دی در اختیار مردم قرار می گیرد. بخشی از این فیلم ها به دورانی نیز بازمی گردد که آقای ولایتی در جوانی عهده دار سیاست بودند.

 

وی افزود: فیلم های تبلیغاتی بسته به سلیقه و دیدگاه گروه فیلمسازی که انتخاب شده اند، ساخته می شوند و در آن ها از تصاویر سفرهای کاندیداها، تصاویر آرشیوی و یا بازیگران استفاده می شود اما قدر مسلم در تمامی این آثار شخصیت اصلی فیلم، کاندیدای مورد نظر است. برای فیلم تبلیغاتی آقای ولایتی هم از بهترین های عوامل سینما دعوت شده و مستندهایی از سفرهای ایشان تهیه شده است. کلیپ هایی هم از بحث و گفتگوهای این کاندیدا آماده شده که در زمان مناسب پخش می شود.

 

شورجه در پاسخ به این پرسش که آیا این فیلم های تبلیغاتی نیاز به مجوز وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی دارند، توضیح داد: این گونه فیلم های انتخاباتی که در قالب سی دی عرضه می شوند نیازی به مجوز ارشاد ندارند و از طریق ستاد انتخاباتی کاندیداها در اختیار مردم قرار می گیرند.در تولید این فیلم فریدون جیرانی، محسن علی اکبری، رضا جودی، محمدرضا شفیعی و چند تن از برنامه سازان تلویزیونی به همراه من حضور داشته اند.

 

وی ادامه داد: نسخه ای که تحویل صدا و سیما داده می شود پیش از پخش مورد بازبینی این سازمان قرار گرفته و اگر موردی وجود داشته باشد به مسوول هنری ستاد اطلاع داده می شود.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.