چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

سامان احتشامی موسیقی فیلم‌هایش را منتشر می‌کند

سامان احتشامی

سینما پرس- گروه هفت هنر/سامان احتشامی از آلبوم جدید خود با عنوان «آثار سامان احتشامی، موسیقی فیلم» خبر داد و گفت این آلبوم شامل بیش از 10 موسیقی فیلم می شود که تاکنون کار کرده ام.

سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: آلبومی شامل گزیده ای از موسیقی فیلم هایی که تاکنون کار کرده ام را در قالب دو لوح فشرده آماده انتشار دارم.

 

وی افزود: این آلبوم بیش از 10 موسیقی فیلم را شامل می شود که با نام «آثار سامان احتشامی، موسیقی فیلم» راهی بازار موسیقی کشور می شود.

 

احتشامی تصریح کرد: «رستگاری در 8:20 دقیقه» به کارگردانی سیروس الوند، «این ترانه عاشقانه نیست» به کارگردانی رحمان رضایی، «شکاف» به کارگردانی منوچهر اسلامی، «خط ساغر» به کارگردانی سعید پورشعبانی، «انیمیشن شازده کوچولو» به کارگردانی نورالدین زرین کلک و «تیبا آهوی ایرانی» به کارگردانی محمد اینانلو ازجمله فیلم هایی است که در این آلبوم موسیقی آن ها گلچین شده است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: آلبوم دیگری نیز در دست انتشار دارم که سورپرایزی برای مردم است. وقتی این آلبوم مجوز بگیرد اتفاقی در فرهنگ موسیقی ما رخ خواهد داد.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.