چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹

کلاهداری اعلام کرد:

«شاباش» به مرحله صداگذاری رسید

شاباش

سینماپرس-گروه سینما/ حامد کلاهداری در مورد پیشرفت تولید «شاباش» گفت: مرحله تدوین طولانی تر از پیش بینی ها شد و با انتخاب صداگذار، به زودی صداگذاری را آغاز خواهیم کرد.

حامد کلاهداری؛ کارگردان فیلم «شاباش» در مورد پیشرفت این پروژه با توجه به اینکه در گزارش تولید فارابی در مرحله صداگذاری اعلام شده بود اظهار داشت: این گزارش اشتباه کرده است. مرحله تدوین از حد پیش بینی شده طولانی تر شد و ما تازه مرحله تدوین را تمام کرده ایم.

 

وی در مورد علت طولانی شدن مرحله تدوین بیان کرد: فیلم پر پلان، پر لوکیشن، پر سکانس و پر کاراکتر است و همین باعث شده تدوین آن چند ماه طول بکشد.

 

کارگردان «شکلات داغ» درباره ادامه تولید فیلم گفت: به زودی تا چند روز دیگر صداگذار مشخص شده و برای صداگذاری اقدام خواهیم کرد.

 

وی در مورد زمان آماده شدن فیلم برای نمایش توضیح داد:  امیدوارم با توجه به قصه ملتهبی که «شاباش» دارد برای بعد از انتخابات آماده شده و برای پروانه نمایش آن در دولت بعدی اقدام کنیم.

 

وی در پایان گفت: با وجود این قصه ملتهب فیلم با مدیریت سینمایی فعلی دچار مشکل خواهد شد.

 

 

گفتننی ست، فيلمبرداري «شاباش» در بيش از 30 لوكيشن انجام شده و يك خانه در جنوب تهران آخرين لوكيشن پروژه بوده است. اكبر عبدي، كامبيز ديرباز، رضا رويگري، روح ا... كماني، مرجانه گلچين، نيما گراني، سارا خوئيني ها، اليزابت اميني، زهره حميدي، كامران فيوضات و... بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

 

«شاباش» با مضمونی اجتماعی- کمدی داستان زندگی حاج احمد عباچي (عبدی) را روایت می کند که پول پیش خانه اش را در عروسی خواهرزاده اش شاباش می دهد و ...

 

سایر عواملی پروژه عبارتند از: تهيه كننده: حسين حبيبي خليفه لو، نویسنده: داود خیام، مدیر فیلمبرداری: مصطفی احمدیان، صدابردار: بهروز معاونیان، طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست، طراح گریم: نوید فرح مرزی، مشاور کارگردان و فیلمنامه: هادی کلاهداری، مدیر تولید: حسین بخشی پور، دستیاران اول کارگردان: کورش قاسمی و امیرحسین غفاری، مدير روابط عمومي: امين داداشي، منشی صحنه: فاطمه رزاقی، عکاس: مهدی دلخواسته

 

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.