چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶

دنی هاستون وارد «چشم درشت» تیم برتون می‌شود

چشم درشت

سینما پرس- گروه سینما/ پس از عقد قرارداد با امی آدامز و کریستوف والتس، این بار مسئولان سازنده فیلم سینمایی «چشم درشت» در حال انجام مذاکرات نهایی با دنی هاستون هستند.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، دنی هاستون؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «21 گرم» و «خلبان» (The Aviator) برای بازی در نقش یک خبرنگار دائم‌الخمر در فیلم سینمایی «چشم درشت» (Big Eyes) در حال انجام مذاکرات نهایی با مسئولان سازنده این پروژه است.

 

مسئولان استودیو فیلمسازی «وین‌اشتاین» که مسئولیت ساخت و اکران «چشم درشت» را برعهده دارد پیش از این از قطعی شدن حضور امی آدامز و کریستوف والتس در این فیلم سینمایی خبر داده بودند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، «چشم درشت» داستان زندگی واقعی و طلاق یک زوج نقاش به نام‌های والتر (کریستوف والتس) و مارگارت کین (امی آدامز) را به تصویر می‌کشد. این زن و شوهر که نقش برجسته‌ای در هنر جهانی داشته‌اند در دهه‌های 50 و 60 میلادی به دلیل کشیدن نقاشی‌های بچه‌های چشم درشت به یک جریان اصلی در هنر نقاشی تبدیل شدند.

 

لری کارازوسکی به همراه اسکات الکساندر فیلمنامه «چشم درشت» را نوشته‌اند و تیم برتون علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کننده این فیلم سینمایی نیز است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.