چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱

بهناز جعفری:

آرزویم این است که بازیگران فیلم ها در راستای نقش انتخاب شوند

بهناز جعفری در نشست فیلم تلفن آقای رئیس جمهور در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس- گروه سینما/ بهناز جعفری گفت: متاسفانه به ندرت بازیگران براساس نقش انتخاب می شوند و این موضوع به دلیل شرایط اقتصادی و فروش فیلم ها رخ می دهد.

بازیگر فیلم «تلفن همراه رییس جمهور» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: گاهی که برای بازی در فیلمی انتخاب می شوم از انتخاب بازیگران تعجب می کنم از این که کارگردان چگونه و با چه استدلال و منطقی این آدم ها را در کنار هم جمع کرده است.

 

وی ادامه داد: یکی از آرزوهای من همیشه این است که آدم ها در راستای نقش و به خاطر توانایی هایشان انتخاب شوند. متاسفانه بازیگرانی هستند که به قدری شیفته اند و می خواهند خودشان را مقابل دوربین نشان دهند که باعث می شوند نقش فراموش شود و همین مسئله به بسیاری از فیلم ها لطمه می زند.

 

بازیگر «بیدارشو آرزو» با اشاره به حضور در فیلم «تلفن همراه رییس جمهور» در کنار بازیگرانی چون مهدی هاشمی و اکبر عبدی گفت: هاشمی و عبدی برای من دو آدم خیلی متفاوت هستند. هاشمی بسیار در کار نظم داشت و مانند یک سرباز وظیفه سر فیلمبرداری حاضر می شد و مانند یک بازیگر بی تجربه به حرف های کارگردان گوش می کرد. گاهی فکر می کنم اگر مهدی هاشمی نقش مقابل من را بازی نمی کرد چه اتفاقی رخ می داد و چقدر اجرا متفاوت بود. با بودن این بازیگر همه چیز درست اجرا می شد و من خیلی از مسائل را با او هماهنگ می کردم. در واقع بازی در کنار آقای هاشمی تجربه خوبی برای من بود و بده بستان نرمالی در هنگام بازی وجود داشت.

 

وی افزود: در مقابل اکبر عبدی خیلی به متن پایبند نبود و فیلمنامه را که به دستش می دادند هرآنچه از کلیت متن دریافت می کرد با بداهه های خودش همراه می کرد. در این فیلم بود که فهمیدم در هر فیلمی که اکبر عبدی حضور داشته است ما شاهد نقشی با چاشنی عبدی بوده ایم. جالب است من به عنوان بازیگر هیچ چاشنی برای اضافه کردن به نقش ندارم اما این بازیگر بدون وقفه بداهه می گفت و همه در مقابل این نوع بازی او تسلیم بودیم.

 

انتهای پیام/ف - ب. ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.