چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

کاوری در گفت و گو با سینماپرس:

اکران «خودزنی» در تابستان / فضای فیلم جدیدم مثل کارهای قبلی است

فیلم سینمایی خودزنی

فیلم سینمایی «خود زنی» جدیدترین ساخته احمد کاوری که در جشنواره سی ام فیلم فجر به روی پرده رفت و قرار بود در اکران دوم نوروز 92 به روی پرده برود بعد از انتخابات ریاست جمهوری نمایش داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس احمد کاوری بعد از ساخت مشترک فیلم سینمایی «نفوذی» به سراغ ساخت فیلم سینمایی «خود زنی» رفت که در حال و هوای فیلم های سیاسی با محوریت مسائل اجتماعی داستان خود را روایت می کند.

 

این فیلم در سی امین جشنواره فیلم فجر اکران شد و محصول بنیاد سینمایی فارابی است.

 

بهمن ماه سال گذشته و پیش از شروع جشنواره فیلم فجر قرار بود «خود زنی» اکران شود که نمایش آن به اکران دوم نوروزی موکول شد.

 

کاوری در گفت و گو با سینماپرس می گوید: پخش کننده تصمیم گرفته است با توجه ترافیک اکران در پایان فصل بهار، پخش آن را به بعد از انتخابات ریاست جمهوری و در فصل تابستان موکول کند تا فیلم در شرایط بهتری اکران شود.

 

کاوری درباره سینماهای نمایش دهنده فیلم گفت: قرار است در گروه سینمایی «عصر جدید» اکران شود که با صحبت هایی که انجام شده امیدواریم تعداد سینماهایی که در اختیار فیلم قرار می گیرد جوابگوی نیاز مخاطبین باشد.

 

وی درباره کار جدید خود می گوید: مشغول نگارش مشترک یک فیلمنامه در حال و هوای کارهای قبلی ام هستم که با اتمام مراحل نگارش برای صدور پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد.

 

فیلم سینمایی «خودزنی» اولین تجربه مستقل فیلمسازی کاوری بعد از «نفوذی» است که آن را مشترکا با مهدی فیوضی ساخته بود.

 

در «خودزنی» امین حیایی، آتیلا پسیانی، امیررضا دلاوری و لعیا زنگنه بازی می کنند.

انتهای پیام/ ب

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.