سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴

افخمی عنوان کرد:

فرشچی در فضای «شوکران» فیلمنامه‌ می‌نویسد/امیدوارم بتوانم فصل سرما فیلم را بسازم

مینوفرشچی-بهروز افخمی

سینماپرس-گروه سینما/مینو فرشچی فیلمنامه نویس سینمای ایران که سابقه همکاری با بهروز افخمی در فیلم «شوکران» را دارد قصد دارد در تجربه مشترک دیگری به سراغ فیلمنامه ای مشابه فضای «شوکران» بروند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فرشچی که سابقه نگارش فیلم نامه های «شوکران» و «کاغذ بی خط» را دارد چند سالی است که روی فیلمنامه ای کار می کند تا بهروز افخمی آن را جلوی دوربین ببرد.

 

مشغله های فرشچی در نوشتن سریال های مختلف برای تلویزیون و حضور در بخش های انتخاب و داوری جشنواره های سینمایی و تدریس فیلمنامه نویسی؛ این استاد فیلمنامه نویسی را برای شروع یک پروژه سینمایی با چند سال وقفه مواجه کرده است.

 

گفته می شود فضای این فیلم در فصل زمستان می گذرد و از لحاظ تم به ساخته قبلی افخمی یعنی «شوکران» نزدیک است.

 

بهروز افخمی کارگردان سینما در این باره می گوید: نگارش این فیلمنامه توسط خانم فرشچی در سال 85 به اتمام رسیده است اما مشغله های کاری و پیدا نکردن اسپانسر مالی مناسب مانع از تولید فیلم تا به امروز شده است.

 

افخمی می گوید: نام این فیلمنامه «پیش از بستن چمدان» است امیدواریم بتوانیم امسال و در فصل سرما این فیلمنامه را بسازیم چون به لحاظ ساختاری به آن علاقه زیادی دارم.

 

بهروز افخمی که این روزها درگیر پیش تولید فیلم جدیدش در مقام تهیه کننده با نام «آذر، شهدخت و ... دیگران» است قصد دارد با اتمام آن از میان فیلم سینمایی «سن پترزبورگ» و فیلمنامه مشترک خود و فرشچی یکی را جلوی دوربین ببرد.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.