دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰

سامان احتشامی: اعضای کنسرت گروه شرقی و چگونگی اجرا تغییر خواهد کرد

سامان احتشامی در حال نواختن ساز ملودیکا در بیست و هفتمین جشنواره موسیقی

سینما پرس- گروه هفت هنر/سامان احتشامی خبر داد: در کنسرت جدیدم به دلیل ایجاد تنوع هم اعضای گروه و هم چگونگی اجرا عوض می شود.

سامان احتشامی آهنگساز، پیانیست و سرپرست گروه موسیقی «شرقی» در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: گروه «شرقی» در اجرای جدید خود با نوازندگان جدید و رپرتواری جدی به روی صحنه خواهد رفت.

 

وی افزود: نزدیک 12 سال است که گروه شرقی را دارم در ابتدا خودم پیانو می زدم و بعد از مدتی نوازندگانی چون مسعود حبیبی، محمود فرهمند و کوروش بابایی به گروه ما اضافه شدند. یکی دو سال به این شکل کنسرت دادیم تا اینکه برای تغییر برنامه سینا سرلک، رضا دربندی نوازنده دف، عمران فروزش نوازنده تنبک، سینا سلیم نوازنده پیانو، یلدا صمدی نوازنده پیانو، محسن شریفیان نوازنده نی انبان و بابک شهرکی نوازنده ویولن عزیزانی بودند که در کنسرت های ما برنامه اجرا کردند. امسال هم در ترکیب جدیدی در جشنواره فجر به صحنه رفتیم و در این اجرا کیوان ساکت نیز ما را همراهی کردند.

 

این نوازنده تصریح کرد: دلم می خواهد توانمندی سازهای مختلف را با ساز پیانو نشان دهم به همین دلیل نوازنده ها هر سال تعویض می شوند. من به عنوان نوازنده ثابت در گروه حضور دارم و به دلیل تغییر وضعیت و نشان دادن قابلیت سازهای مختلف در کنار پیانو تغییراتی را ایجاد می کنم.

 

وی با بیان اینکه کنسرت آینده گروه شرقی در شهریور ماه برپا می شود، عنوان کرد: دلیل اینکه در حال حاضر کنسرتی برگزار نمی کنم این است که درگیر انتشار چند اثر از خودم هستم از اینرو تمام هم و غمم را بر روی این کار گذاشته ام. به احتمال زیاد کنسرت بعدی گروه شرقی شهریورماه خواهد بود.  

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.