یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

به همت باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی/

«ملکه» در سینما سپیده نقد و بررسی می‌شود

فیلم ملکه*

سینماپرس-گروه سینما/چهل و چهارمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی روز سی‌ام اردیبهشت با موضوع نقد و نمایش فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سینما سپیده برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس در این نشست که در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود، محمدعلی باشه آهنگر، کارگردان، حمیدرضا آذرنگ، بازیگر، سعید قطبی زاده، کارشناس- مجری و طهماسب صلح جو، منتقد به بررسی این اثر سینمایی می پردازند.

 

ملکه پنجمین اثر بلند سینمایی باشه آهنگر است که برنده چهار سیمرغ بلورین و کاندیدای سیمرغ در 14 بخش سی امین جشنواره فیلم فجر شده است. حمیدرضا آذرنگ برای بازی در این فیلم کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگری از جشنواره فیلم فجر شد.

 

فیلم ملکه در دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت نیز در سه بخش به عنوان برترین فیلم مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین این فیلم در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم قبرس نیز مورد تقدیر قرار گرفت و توانست‌ برنده جایزه ویژه هیئت داوران دانشجویان شود.

 

فیلم سینمایی«ملکه»، روایت دیده‌بانی در پالایشگاه نفت آبادان است که با نگاهی خاص به موضوع جنگ و وقایع آن می‌پردازد. در این اثر بلند سینمایی میلاد کی مرام، حمیدرضا آذرنگ، مهدی سلطانی، حسین باشه آهنگر و مصطفی زمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

نمایش و نقد فیلم ملکه دوشنبه 30 اردیبهشت ساعت 16 در  سینما سپیده برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.