یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹

دبير هنري بيستمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان منصوب شد

 سعيد فلاح فر

سینما پرس- گروه هفت هنر/ دبير هنري بيستمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان با حكم سرپرست مركز هنرهاي تجسمي منصوب شد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومي مركز هنرهاي تجسمي،‌ اصغر اميرنيا؛ سرپرست مركز هنرهاي تجسمي در حكمي سعيد فلاح فر را به عنوان دبير هنري بيستمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان منصوب كرد.

 

سرپرست مركز هنرهاي تجسمي در اين حكم خطاب به فلاح فر نوشته است: با توجه به برگزاري بيستمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان به منظور برنامه ريزي هر چه بهتر برگزاري جشنواره و با عنايت به تجربيات و عملكرد موفق گذشته جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان دبير بيستمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان منصوب مي شويد.

 

بيبستمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان قرار است شهريورماه سال جاري در گرگان برگزار شود.

 

سعيد فلاح فر دانش آموخته تاريخ هنر و مرمت آثار فرهنگي، مرمت و احياي بناها و بافت هاي تاريخي، عكاس و مدرس گروه معماري و هنر دانشگاه است.



تاكنون مقالات و كتاب هايي درباره هنر و معماري از فلاح فر منتشر شده است و بيش از ده نمايشگاه آز آثار عكس و نقاشي او در داخل و خارج از كشور برگزار شده است.



فلاح فر داوري جشنواره هاي تجسمي را در كارنامه خود دارد و در پنج دوره قبل جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان نيز دبير هنري بوده است.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.