چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳

نخستین پوستر قسمت دوم «بازی‌های گرسنگی» منتشر شد

پوستر بازی‌های گرسنگی2

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان سازنده قسمت دوم مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی «بازی‌های گرسنگی» از نخستین پوستر تبلیغاتی این پروژه رونمایی کردند.

به گزارش سینما پرس، در فاصله پنج ماه مانده به اکران دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن تخیلی «بازی‌های گرسنگی»، مسئولان سازنده این پروژه از نخستین پوستر تبلیغاتی این فیلم سینمایی رونمایی کردند.

 

قسمت دوم مجموعه آثار دنباله دار «بازی‌های گرسنگی» با عنوان «بازی‌های گرسنگی؛ گرفتن آتش» (The Hunger Games: Catching Fire) در تاریخ 22 نوامبر (یکم آذر) پاییز سال جاری روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

پوستر بازی‌های گرسنگی2

فرانسیس لاورنس کارگردان «بازی‌های گرسنگی؛ گرفتن آتش» است و سایمون بیفوی به همراه مایکل آرندت نیز فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته‌اند.

 

جنیفر لاورنس، جاش هاچرسون و لیام همسورث که در قسمت نخست این آثار دنباله‌دار بازی کرده بودند نیز در قسمت دوم این مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی ایفای نقش کرده‌اند.

 

قسمت دوم مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی «بازی‌های گرسنگی» نیز همانند قسمت پیشین تیم متشکل از کتنیس و پیتا را به تصویر می‌کشد که این بار در هفتاد و پنجمین سالگرد مسابقات «بازی‌های گرسنگی» شرکت می‌کنند.

 

قسمت نخست «بازی‌های گرسنگی» به نویسندگی و کارگردانی گری راس که با بودجه‌ای برابر با 78 میلیون دلار ساخته شده است، با اکران در ماه مارس 2012 میلادی توانست فروشی برابر با 691 میلیون دلار را برای خود رقم بزند.

 

انتهای پیام/ ع م - ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.