سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱

جشنواره ادینبورگ با «تنفس» آغاز می‌شود

فیلم تنفس

سینما پرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «تنفس» به کارگردانی درک دورموس در مراسم افتتاحیه شصت و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم ادینبورگ به صورت رسمی اعلام کردند که فیلم سینمایی «تنفس» (Breathe In) به کارگردانی درک دورموس در مراسم افتتاحیه این جشنواره بین‌المللی به نمایش در می‌آید.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، درک دورموس علاوه بر کارگردانی، به همراه بن یورک جونز فیلمنامه «تنفس» را نوشته است و گای پیرس، فلیسیتی جونز و امی رایان نیز از جمله بازیگران مطرح و برجسته این فیلم درام هستند.

 

کریس فوجیوارا دبیر این دوره از جشنواره فیلم ادینبورگ درباره نمایش «تنفس» در شب افتتاحیه این جشنواره بین‌المللی گفت: در سال سلامتی سینمای آمریکا، فیلم سینمایی «تنفس» یک اثر مستقل خوب به شمال می‌آید.

 

فیلم سینمایی «تنفس» داستان یک دانشجوی خارجی را به تصویر می‌کشد که با ساکن شدن در یک محله کوچک در نیو یورک تلاش می‌کند تا زندگی خانواده‌ای که از او نگهداری می‌کنند را دچار تغییراتی کند.

 

جاناتان شوارتز، آندریا اسپرلینگ، استیون ام. ریلز و مارک رویبال نیز تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «تنفس» هستند.

 

مسئولان برگزارکننده جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ پیش از این نیز اعلام کرده‌ بودند که شصت و هفتمین دوره این جشنواره بین‌المللی با نمایش فیلم سینمایی «این یک پایان شاد دیگر نیست» (Not Another Happy Ending) به پایان می‌رسد.

 

شصت و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ در روز 19 ژوئن (29 خرداد) آغاز می‌شود و در تاریخ 30 ژوئن (9 تیر) تابستان سال جاری به پایان می‌رسد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.