دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

با حضور هنرمندان صاحب نام سینما، تئاتر و تلویزیون/

نمایش های تماشاخانه ایرانشهربه روی صحنه رفت

تماشاخانه ایرانشهر

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ تعدادی از هنرمندان صاحب نام تئاتر، سینما و تلویزیون به تماشای نمایش های «باغ آلبالو»، «سه گانه اورنگ»، و «قرار داد با مرگ » در تماشاخانه ایرانشهر نشستند.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، تا کنون هنرمندانی چون ناظر زاده کرمانی، اکبر زنجان پور، رویا تیموریان، مسعود رایگان، حبیب رضایی، اصغر همت، محمدچرم شیر، باران کوثری، کیومرث پور احمد، سیروس همتی، غلام حسین لطفی، شمسی فضل الهی، رویا نونهالی، امیر رضا خادم، اکبر رحمتی ،هادی حسنعلی، رهی رحمتی، محمد سلیمی، مریم بوبانی، مجید اقا کریمی، رامین سیار دشتی، صبا کمالی، آرش بزرگ زاده، علی معلم، سیروس ابراهیم زاده، بهمن مفید، جمال اجلالی، هنگامه مفید، بیژن افشار، لیلی رشیدی، رضا بهبودی، کاظم هژیر آزاد، جمشید جهان زاده، شیرین بینا، فریدون محرابی، منیژه محامدی، آیدا کیخایی، ترانه علیدوستی و... از آثار بروی صحنه رفته ایرانشهر در ماه اخیردیدن کردند.


گفتنی است نمایش «سه گانه اورنگ» عنوان نمایشنامه ای است که علی رضا نادری، محمد امیر یار احمدی و نیما نادری آن را نوشته و با بازی گلاب آدینه، پیام دهکردی، مریم سعادت و عماد سالکی در طول هفته به جز شنبه، ساعت 19 به مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیط 20 هزار تومان به روی صحنه می رود.


این نمایش در روزهای هفته (یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه) با تخفیف 25 درصد در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر میزبان دانشجویان علاقه مند به هنرهای نمایشی است.


همچنین سالن استاد سمندریان در ساعت 21 نیز، با نمایش «قرارداد با مرگ» نوشته اسلاومیر مروژک و با بازی کوروش سلیمانی و داریوش مودبیان اجراهای خود را ادامه می دهد. بلیط این نمایش به بهای 20 هزار تومان و مدت زمان 85 دقیقه تا پایان اردیبهشت در روزهای هفته (یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه) با تخفیف 25درصد در تماشاخانه ایرانشهر میزبان دانشجویان مشتاق است.


در نمایش 80 دقیقه ای «باغ آلبا لو» هما روستا، لیلی رشیدی، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، کاظم سیاحی، مهدی کوشکی، هوتن شکیبا، سارا افشار و به آفرید غفاریان به ایفای نقش می پردازند. بلیت های این نمایش هم با قیمت 20 هزار تومان همچون دیگر آثار نمایشی این مجموعه، علاوه بر فروش از طریق گیشه، از طریق وب سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www.tamashakhaneh.ir در دسترس مخاطبان است.


بر اساس این گزارش و اعلام قبلی روابط عمومی با توجه به زمان بندی نمایش ها، تمامی اجراهای مجموعه ایرانشهر، دوشنبه 23 اردیبهشت ماه مصادف با دوم رجب، به دلیل تقارن با شب شهادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) تعطیل است و در این روز اجرایی نخواهد داشت.


علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.