شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

با حضور جمعی از هنرمندان/

مدرسه سینما تئاتر «دراما» با یاد سعدی افشارافتتاح شد

افتتاح مدرسه سینما تئاتر دراما با یاد سعدی افشار

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ امیر کاوه آهنین جان مدیر هیئت علمی دراما این مدرسه را اتفاقی نو خواند و گفت: تلاش هایی که ما کرده ایم برای این است که صادقانه چیزهایی که یاد گرفته ایم در اختیار علاقمندان بگذاریم.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی مدرسه سینما تئاتر دراما، بعد از ظهر جمعه 20 اردیبهشت 92 این مدرسه در حضور رضا رضامندی (دوست و همکار سعدی افشار) و سحر شیران (نوه سعدی افشار) و جمعی از هنرمندان به طور رسمی آغاز به کار کرد.

 

هومن بنایی مدیر فرهنگی هنری و دبیر سایت تحلیلی خبری دراما در ابتدای این مراسم به تمام هنرمندان و اساتید خوش آمد گفت و از رضا رضامندی خواست تا اولین کسی باشد تا در این مدرسه درباره سعدی افشار صحبت کند او همچنین یادآور شد وسایل شخصی سعدی افشار ازجمله عصا و عینک و کلاه ایشان از طرف رضا رضامندی و سحر شیران به این مدرسه اهدا شده است.

 

 بنا بر این گزارش، در این مراسم از گواهی نامه ISO 9001 این مدرسه که تحت نظارت کشور انگلستان می باشد رونمایی شد و علی آبرومندی که مدیر بخش بین الملل دراما را به عهده دارد از روابط با کشور آلمان و کالج تئاتر در هانوفر توضیحاتی ارائه داد. همچنین در این مدرسه نمایشگاهی از عکس های گرفته شده رضا موسوی از زنده یاد سعدی افشار به نمایش درآمد که مورد توجه بسیاری از حاضرین قرار گرفت.

 

امیر کاوه آهنین جان مدیر هیئت علمی دراما این مدرسه را اتفاقی نو خواند و گفت: تلاش هایی که ما کرده ایم برای این است که صادقانه چیزهایی که یاد گرفته ایم در اختیار علاقمندان بگذاریم.

 

مدرسه سینما تئاتر دراما دارای یک پلاتو به نام نصر و یک تماشاخانه به نام پارس است که تداعی کننده خیابان لاله زار و تئاترهای این خیابان می باشد.

 

این مراسم با حضور رضا رضامندی، امیر کاوه آهنین جان، جواد انصافی، محمد علی ساربان، احمد ساعتچیان، حسن جودکی، حامد عسگری، امیر نیکیار، امیر خدامی، کهبد تاراج، رضا رشادت، فرانک کلانتری، مجید خسروی، امیر قالیچی، کامبیز علیزاده، حمید احمدی، مهدی صفاری نژاد و... بسیاری از هنرمندان جوان تئاتر کشور همراه بود.

 

احمد ساعتچیان، نسیم ادبی، حمید پورآذری، پانته آپناهی ها، علیرضا کوشک جلالی، پیام دهکردی، رضا آشفته، مجید سعیدی و امیر کاوه آهنین جان از جمله اساتیدی هستند که در مدرسه تئاتر و سینما دراما تدریس می کنند.

 

گفتنی است سعدی افشار آخرین بازمانده از نسل سیاه بازان کشور بود که در روز 30 فروردین ماه و در سن 79 سالگی پس از طی یک دوره بیماری در منزل خود دار فانی را وداع گفت.


علاقمندان به شرکت در کلاسها و دوره های آموزشی دراما می توانند به آدرس خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، جنب بیناد سینمایی فارابی، پلاک 67، طبقه اول مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66714445 ارتباط برقرار کنند و یا به سایت www.dramacollege.ir  رجوع نمایند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.