شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱

در مراسم اردیبهشت تئاتر استان تهران/

بزرگداشت جمشید مشایخی و محمود استاد محمد برگزار می‌شود

مشایخی و استاد محمد

سینما پرس-گروه هفت هنر/ در مراسم جشن اردیبهشت تئاتر استان تهران جمشید مشایخی، محمود استادمحمد و امیر دژاکام مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

به گزارش سینما پرس، به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس، عبدالرضا علی‌پناه معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: جشن اردیبهشت تئاتر استان تهران همزمان با افتتاحیه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس امروز 21 اردیبهشت ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار تهران ساعت 20:30 در کاخ گلستان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در این مراسم قرار است از جمشید مشایخی و محمود استادمحمد به عنوان دو هنرمند پیشکسوت و فعال در حوزه تئاتر تقدیر به عمل آید، همچنین از امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر به دلیل فعالیت در حوزه فرهنگ ملی و ایرانی و کارگردانی نمایش «رویاهای خلیج فارس» تجلیل می‌شود.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران با بیان اینکه مجری این مراسم هومن حاج‌عبداللهی است، گفت: در این مراسم از فعالان، پیشکسوتان و حامیان تئاتر استان تهران تقدیر به عمل می‌آید اما نکته قابل توجه این است که ضمن معرفی ادارات ارشاد موفق استان تهران در حوزه تئاتر، ادارات منفعل نیز معرفی می‌شوند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردیبهشت تئاتر استان تهران از 10 اردیبهشت ماه در تمام شهرستان‌های استان با اجرای نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای آغاز شده است  امروز به کار خود پایان می‌دهد.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.