چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

جواد عزتی:

با نمایش «پسران آفتاب» به صحنه می روم

جواد عزتی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ جواد عزتی از حضور خود در نمایش «پسران آفتاب» خبر داد و بیان کرد: دوست دارم حداقل سالی یک کار در حوزه تئاتر انجام بدهم.

جواد عزتی بازیگرتئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: قرار است که در نمایش «پسران طلا» به کارگردانی سیامک صفری بازی کنم، به تازگی جلسات تمرینات نمایش را آغاز کرده ایم، «پسران آفتاب» در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

 

وی ادامه داد: «پسران آفتاب» نمایشنامه ای از نیل سایمون است که یک بار در سال 1972 با بازی وودی آلن و در نیویورک به روی صحنه رفته است، در ایران نیز یک تله تئاتر با بازی مهدی هاشمی پخش و اجرایی نیز بر اساس این نمایشنامه به روی صحنه رفته است.

 

عزتی در مورد علت حضور خود در این نمایش تصریح کرد: من با کارهای نیل سایمون آشنا هستم و معتقدم وی نمایشنامه نویس خوش ذوقی است که کمدی های به روزی دارد و متعلق به نسل ماست، علاوه بر آن سیامک صفری و گروهی که با او در این نمایش همکاری می کنند نیز از جمله دلایل من برای حضور در این کار بود.

 

این بازیگر عنوان کرد: تئاتر همواره یکی از علایق من محسوب می شود و من اصولا دوست دارم که حداقل سالی یک کار تئاتری داشته باشم اما متأسفانه در یک سال و نیم اخیر به دلیل پذیرفته نشدن نمایشنامه ها از این حوزه فاصله گرفتم.

 

عزتی با بیان اینکه سال گذشته قرار بود با نمایش «زوج ناجور» در جشنواره تئاتر فجر حضور پیدا کند اما به دلایلی اجرای نمایش کنسل شد، بیان کرد: آخرین نمایشی که در آن حضور داشتم نمایشی به کارگردانی «مسعود رایگان» بود که در آن با بازیگرانی چون رویا تیموریان، هومن سیدی، شبنم مقدمی و ... همراه بودم.

 

انتهای پیام/ش.ع

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.