یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

کوروش تهامی از نقش جدید خود در یک سریال می‌گوید:

درگیر سوء تفاهم شده‌ام

سریال عصر پاییزی

سینما پرس- تلویزیون / کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون از جدیدترین نقش خود در سریال «عصر پاییزی» می گوید.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، این سریال به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی جمال شیرمحمدی با حضور بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، کوروش تهامی، امیرحسین صدیق، بهنوش بختیاری و ... برای پخش از شبکه یک سیما آماده می شود.

 

به فضا که نگاه می اندازیم یک خانه قدیمی زیبا به چشم می آید که حیاط دلباز و سر سبزی دارد چیزی که این روزها کمتر با آن مواجه می شویم. قرار است تمامی لوکیشن های داخلی فیلم در این خانه سپری شود. نعیمی کارگردان کار به همراه گروه فیلمبرداری و دیگر عوامل فیلم مشغول فیلمبرداری سکانسی در قسمت در ورودی ساختمان هستند که در آن بخش بهنوش بختیاری مشغول ایفای نقش است.

 

کوروش تهامی بازیگر این سریال در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس، در خصوص نقش خود در این سریال گفت: سریال «عصر پاییزی» پروژه سختی است که من نقش متفاوتی را در آن ایفا می کنم و تا به امروز که حدود دو ماه از فیلمبرداری ما می گذرد تلاشم را کرده ام کاملا متفاوت باشم با تمامی نقش هایی که تا به امروز داشته ام.

 

وی افزود: خیلی برایم مهم است زمان پخش این سریال عکس العمل های مخاطبان را ببینم چون مخاطبان زیادی از من می خواستند این ژانر را نیز تجربه کنم ولی من همیشه می ترسیدم چون به نظرم اجرای این ژانری که در این سریال دارم خیلی سخت است،  در گذشته اتفاقات زیادی از این دست در تلویزیون افتاده که متاسفانه خیلی خوب نبوده و خیلی معمولی اجرا شده است، این حساسیت مرا بیشتر می کند.

 

سریال عصر پاییزی

این بازیگر ادامه داد: داستان کلی این سریال با موضوع کار و کارآفرینی است منتها در دل یک داستان خیلی بامزه که فراز و فرودهای زیادی دارد شکل می گیرد. در ادامه توضیح نقش خود باید بگویم یک شخصیتی است که به طور ناخواسته در معرض خیلی سوتفاهم ها قرار می گیرد و مدام در تلاش است با این سوتفاهم ها بجنگد، ضمنا چیزی را انتخاب کرده که می خواهد به تولید انبوه برسد و باعث کارآفرینی نیز بشود.

 

وی یادآور شد: این پروژه از اواخر بهمن ماه سال گذشته کلید خورد و قرار است 50 قسمت باشد که در حال حاضر به اواسط کار رسیده ایم. ما لوکیشن های زیادی را در این دو ماه کار کردیم کار در کارخانه را داشتیم، لوکیشن های خارج، لوکیشن انبار را در سوله های اطراف تهران و سکانس های داخل ماشین را داشتیم اما اینجا تمامی سکانس ها ی داخل خانه را می گیریم چون اینجا چند طبقه است و ما می توانیم تمام بخش های آپارتمانی این سریال را در همین ساختمان کار کنیم.  

 

گفتنی است؛ داستان «عصر پاییزی» که با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی ساخته می‌شود درباره پسری به نام رفیع است که با وجود تخصص و تحصیلات بالا نتوانسته شغل مناسبی برای خود پیدا کند. این نقش را کوروش تهامی ایفا می کند. ماجراهایی که برای این پسر جوان جویای کار روی می‌دهد داستان «عصر پاییزی» را می‌سازد. البته در دل این ماجرا داستانک‌های دیگری از جمله ازدواج مجدد پدر 65 ساله او نیز وجود دارد که بار طنز سریال را بر دوش می‌کشد.

 

تهیه‌کننده این سریال جمال شیرمحمدی، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی منصور وثوقی، تصویربردار سیروس عبدلی، صدابردار هادی معنوی، گریم ایمان امیدواری، صحنه علی شایان فر، لباس مریم رحمانی، نویسنده علی میرمیرانی سمانه نامدار، آزاده محسنی و عکاس لیلا خوش کنار است.

 

انتهای پیام/ص/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.