سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸

به مناسبت سالروز تولد حمید سمندریان/

نمایش «سه گانه اورنگ» با یاد حمید سمندریان به روی صحنه رفت

نمایش سه گانه اورنگ

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ عوامل نمایش «سه گانه اورنگ» اجرای شب گذشته این نمایش را به مناسبت تولد حمید سمندریان با یاد این استاد مسلم تئاتر به صحنه بردند.

به گزارش خبرنگار تئاتر سینما پرس، نمایش «سه گانه اورنگ» به کارگردانی محمد حاتمی و با بازی گلاب آدینه، پیام دهکردی و مریم سعادت در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته است.جمال اجلالی، هنگامه مفید و بهمن مفید از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای شب گذشته این نمایش حضور داشتن.

 

گفتنی است که علرضا نادری، محد امیر یار احمدی و نیما نادری نویسندگان نمایش «سه گانه اورنگ» هستند، این نمایش در سه اپیزود اجرا می شود.

 

محمد حاتمی، کارگردان این نمایش در پایان اجرای شب گذشته «سه گانه اورنگ» ضمن تشکر از مخاطبان نمایش برای حضور و دیدن از اجرای گروه گفت: امشب می خواهم از حضور هنرمند گرامی جمال اجلالی و بهمن مفید تشکر کنم، همچنین حضور بهمن مفید مرا به یاد استاد عزیزم در تئاتر« بیژن مفید» انداخت، او کسی است که حق زیادی بر گردن من دارد.

 

همچنین پیام دهکردی یکی از بازیگران نمایش «سه گانه اورنگ» ادامه داد: امشب شب بزرگی است، امشب شب تولد استاد من و کسی است که تئاتر ایران تا ابد به او مدیون است، امشب شب تولد استاد سمندریان است و این اجرا به او تقدیم می شود.

 

گفتنی است که نمایش «سه گانه اورنگ» به کارگردانی محمد حاتمی هرشب ساعت 19  در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.