دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷

میکائیل شهرستانی :

«در پوست شیر» روایت افرادی است که در ظاهر شیر اما در واقعیت موشند

میکائیل شهرستانی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ کاگردان و بازیگر تئاتر از اجرای نمایش «در پوست شیر» در اواخر تابستان سال جاری خبر داد.

میکائیل شهرستانی کارگردان و بازیگر کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد نمایش «در پوست شیر» اظهار داشت: نمایش «در پوست شیر» از نوشته های شون اویکسی است که قرار است آن را اواخر تابستان در مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه ببرم.

 

وی در مورد داستان نمایش عنوان کرد: «در پوست شیر» داستان افرادی است که روزگار آنها را شیر جلوه نشان می دهد اما واقعیت امر این است که آنها موش هستند و در بزنگاه های اصلی زندگی و در موقعیت های متفاوت در زمانی که باید دست به عمل بزنند، دست روی دست گذاشته و هیچ اقدام موثری انجام نمی دهند.

 

کارگردان نمایش «خانه برنارد آلبا» در مورد «شون اویسکی» نویسنده این نمایش، تصریح کرد: «شون اویسکی» از نمایشنامه نویسان شناخته شده ایرلندی است، مضامین اکثر کارهای اویسکی جنبش های آزادی بخش و استقلال ایرلند است.

 

شهرستانی با بیان اینکه نمایش «در پوست شیر» را با گروهی از هنرجویانش به روی صحنه می برد در مورد علت این مسئله بیان کرد: مرکز هنرهای نمایشی لاقل برای من هنوز این امکان را فراهم نکرده است که در سمت کارگردان قرار داد درستی ببندد تا من بتوانم به پشتوانه این قرار داد با هنرمندان برجسته و حرفه ای تئاتر نمایشی را به روی صحنه ببرم هنگامی که زمان آن فرا رسید که من هم مانند خیلی از افرادی که نیمی از سابقه فعالیت حرفه ای من در حوزه تئاتر را دارند با طیب خاطر کار کنم، آن موقع من هم با هنرمندان حرفه ای نمایشی را به صحنه می برم.

 

وی خاطر نشان کرد: استفاده از این هنرمندان جوان تئاتری هم برای آنها نوعی شوق در جهت ادامه کار به وجود می آورد و هم بار چندان مالی را برای من به عنوان کارگردان ایجاد نمی کند و می توانم با آنچه از گیشه به دست می آید دستمزد بازیگران را پرداخت کنم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.