شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴

شروع امیدوار کننده «برف روی کاج ها»/

فیلم پیمان معادی در سه روز اول خوب فروخت

مهناز افشار و صابر ابر درفیلم برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی

سینماپرس-گروه سینما/ فیلم سینمایی اولین ساخته سینمایی پیمان معادی در حالی سه روز اولیه فروش فیلم خود را پشت سر گذاشته است که با فروش خوب خود امید به استقبال تماشاگران را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» یکی از شش فیلم تحریمی حوزه هنری سرانجام بعد از کش و قوس های فراوان و بدون در اختیار داشتن سینماهای حوزه هنری از روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه در 15 سینمای تهران به روی پرده رفت.

 

فیلم جدید پیمان معادی در گروه سینمایی عصر جدید اکران خود را آغاز کرده است که در دو روز اول نمایش حدود 45 میلیون تومان در تهران فروخته است که با احتساب فروش روز جمعه فروش این فیلم به حدود 80 میلیون تومان رسیده است که با این میزان سینمایی که در اختیار دارد فروش قابل قبولی است.

 

فیلم «برف روی کاج‌ها» قصه «رویا» با بازی مهناز افشار معلم نوازنده پیانوست که با شنیدن یک خبر ناگوار هارمونی زندگی آرام اش به هم می‌خورد. از اینجا به بعد بیننده با رویا در غم‌ها و دلتنگی‌هایش و در تلاش‌هایش برای هضم موضوع خیانت همسر همراه می‌شود. رویا تلاش می‌کند مساله را در درون خود حل کند و با پذیرش شاگرد بیشتر برای تعلیم پیانو، زندگی‌اش را بگذراند و در عین حال خانواده و حتی همسایه خود را از علت غیبت طولانی شوهرش با خبر نکند.

 

بازیگران: مهناز افشار، ویشکا آسایش، صابر ابر، حسین پاکدل، حسن معجونی، آناهیتا افشار، الهام کردا و با حضور شیرین یزدان‌بخش

 

«برف روی کاج ها» اولین فیلم پیمان معادی و به تهیه کنندگی سیدجمال ساداتیان پیش از این در سی امین جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و دو سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین بازیگر نقش اول زن را از این جشنواره به دست آورد.

 

انتهای پیام/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.