دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳

سعید سهیلی عنوان کرد:

می‌خواهم با «کلاشینکف» خاطرات تلخ «گشت ارشاد» را فراموش کنم

سعید سهیلی کارگردان در جلسه رئیس سازمان سینمایی با صنوف سینما

سینماپری-گروه سینما/ سعید سهیلی که این روزها مشغول پیش تولید ساخت فیلم سینمایی «کلاشینکف» است وی دلیل ساخت این فیلم را گذر کردن از فضای تلخ اکران «گشت ارشاد» عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس سعید سهیلی با اشاره به صدور پروانه ساخت «کلاشینکف» گفت: مدت یک سال از نگارش فیلم نامه «کلاشینکف» می گذرد و قصد داشتم فیلم را در بهار سال قبل تولید کنم که مراحل صدور پروانه ساخت آن کمی طولانی شد.

 

وی با اشاره به فصل فیلم برداری فیلمش گفت: سعی داریم در فصل گرما کار را کلید بزنیم. فضای فیلم به فصل به خصوصی ارتباطی ندارد اما کار کردن در فصل بهار و تابستان شرایط مناسب تری را به جهت طولانی بودن روز در اختیار گروه می گذارد.

 

سهیلی با اشاره به اکران فیلم «گشت ارشاد» در سال گذشته گفت: اینقدر در طول سال گذشته نام این فیلم و حواشی آن زندگی من را تحت الشعاع قرار داد و ناراحتم کرد که تا مقطعی فکر می کردم فیلمم را هرگز دوست نخواهم داشت. اما سعی دارم با ساخت «کلاشینکف» از آن فضای تلخ اکران «گشت ارشاد» گذر کنم.

 

کارگردان «تارا و تب توت فرنگی» درباره فضای فیلم جدیدش گفت: این فیلم در ژانر اجتمامی ساخته می‌شود و به لحاظ مضمون هیچ ربطی به «گشت ارشاد» ندارد، بنابراین امیدوارم در اکران هم با حواشی روبرو نشود.

 

سهیلی درباره بازیگران فیلم جدیدش نیز گفت: در حال مذاکره با بازیگران مختلف هستیم. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و فکر می کنم پیش تولید نسبتا طولانی ای را داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.