دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶

با بازی «هانیه توسلی» و «حبیب رضایی»/

نمایش «قرار» به روی صحنه می‌رود

هانیه توسلی -رضایی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ سیامک احصایی از به صحنه بردن نمایش «قرار» با حضور هانیه توسلی و حبیب رضایی خبر داد.

سیامک احصایی طراح صحنه و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس در مورد اجرای عمومی نمایش «قرار»، اظهار داشت: نمایش «قرار» که سال گذشته در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت، در یکی از ماه های پاییزی سال جاری در سالن حافظ به روی صحنه می رود.

 

وی ادامه داد: اجرای عمومی این نمایش با همان شکل، شیوه اجرایی و بدون تغییر به صحنه می رود مگر اینکه در حین تمرینات اتفاق دیگری رخ بدهد، هانیه توسلی و حبیب رضایی دو بازیگری هستند که در این نمایش حضور خواهند داشت، همچنین طلا معتضدی به عنوان نویسنده، لیلا مدوم پور، آرش فصیح و سروناز نانکلی به عنوان گروه کارگردانی، آنکیدو دارش به عنوان آهنگساز و محمد رضا حسین زاده به عنوان مدیر تولید در این کار حضور داشته اند.

 

کارگردان نمایش «نامه هایی به تب» در مورد موضوع این نمایش بیان کرد: «قرار» داستانی عاشقانه دارد و در واقع داستان آن رئال است، طراحی صحنه این نمایش نیز بر عهده خودم بوده است.

 

احصایی در مورد فعالیت های خود در عرصه طراحی صحنه، خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشغول آماده سازی دکور برخی از نمایش هایی هستم که در جشنواره فجر به صحنه رفته بودند، که از این میان نمایش «روز سیاوش» به کارگردانی شکر خدا گودرزی به زودی در تالار سنگلج به زودی به روی صحنه خواهد رفت.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.