شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳

پیام اینالویی در غرفه سینماپرس:

بازی مقابل محمدرضا فروتن فوق‌العاده است/ 13 دقیقه از فیلم «پیمان» حذف شد

پیام اینالویی

سینماپرس- گروه سینما/ پیام اینالویی گفت: بازی مقابل محمدرضا فروتن فوق العاده است چرا که این بازیگر آرامش عجیبی دارد.

بازیگر فیلم «پیمان» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب افزود: در سکانسی از فیلم من باید شخصیتی را نشان می دادم که دچار چندگانگی شده بود و چند حس مختلف از جمله خنده و گریه را در یک زمان از خود نشان می داد. برای نشان دادن این شخصیت محمدرضا فروتن روان شناسانه به من کمک کرد.

وی ادامه داد: حتما همه کسانی که فیلم های فروتن را دیده اند این بازیگر را با صدای گرم و آرامش چهره اش می شناسند این آرامش تنها شامل فیلم ها نمی شود و در شخصیتش هم این آرامش وجود دارد. در دو پلانی که من مقابل ایشان بازی داشتم خیلی برادرانه من را راهنمایی می کرد و حتی برای تمرین با من زمان می گذاشت.

این بازیگر در مورد شرایط اکران فیلم «پیمان» توضیح داد: فیلم در گروه آزاد و در هشت سالن اکران خود را آغاز کرده است که البته با اوضاع فعلی سینما به نظر نمی رسد خیلی فروش داشته باشد اما باید دید در روزهای آتی استقبال چگونه خواهد بود.

وی افزود: این فیلم با بودجه شخصی کارگردان ساخته شد و با توجه به این که این فیلم سال 89 و در تابستان کلید خورد، ساخت آن شرایط ویژه ای داشت و مسائلی رخ داد که سختی های کار را بیشتر کرد اما به هر حال تولید به پایان رسید و کارگردان تلاش بسیاری داشت تا فیلم در جشنواره فجر همان سال نمایش داده شود اما ممیزی های فیلم زیاد بود و این امکان فراهم نشد. «پیمان» که در ابتدا فیلمی 90 دقیقه ای بود با اصلاحات در قالب 78 دقیقه در سینماها در حال اکران است.

پیام اینالویی تاکنون در فیلم های «دموکراسی»، «سایه ها»، «گرداب» و همچنین در سریال «قلب یخی» حضور داشته است.

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.