پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱

تخت‌کشیان در غرفه سینماپرس:

تصویربرداری «کلاه پهلوی» تمام نشده است/ قسمت‌های شهریور سال 1320 مانده است

محمدرضا تخت کشیان تهیه کننده در غرفه خبرگزاری سینمای ایران در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس-گروه تلویزیون/ محمدرضا تخت کشیان، تهیه کننده سریال «کلاه پهلوی» در غرفه سینمارس گفت: تصویربرداری سریال «کلاه پهلوی» هنوز تموم نشده و قسمت هایی که مربوط به شهریور سال 1320 می شود مانده است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، محمدرضا تخت کشیان، تهیه کننده سریال «کلاه پهلوی» با حضور در غرفه سینماپرس در نمایشگاه مطبوعات در خصوص کیفیت دوبله صداها در سریال کلاه پهلوی اظهار داشت: در تلویزیون ایران استفاده از زیرنویس برای ترجمه صحبت های بازیگران خارجی مرسوم نیست به همین جهت دوبله بهترین راه حل بود و در این باره نیز کارگردان رضایت خود از کیفیت دوبله را اعلام کرده است.

وی ادامه داد : در قسمت های کوتاهی از فیلم که دیالوگ افراد کم بوده از زیرنویس استفاده شده است. تصویربرداری سریال «کلاه پهلوی» هنوز تموم نشده و قسمت هایی که مربوط به شهریور سال 1320 می شود مانده است.

تخت کشیان درخصوص همکاری با بازیگران خارجی اظهار داشت: در این زمینه همکاری های کارگردان و محمدرضا شریفی نیا باعث شد تا مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشیم.

تهیه کننده سریال «کلاه پهلوی» درخصوص انتخاب بازیگر ناشناس به عنوان نقش اول بیان کرد: قبل از انتخاب امیرعلی دانایی به عنوان نقش اول، کارگردان بازیگر چهره و با تجربه دیگری را برای این کار انتخاب کرده بود و حتی هزینه ای هم پرداخت شده بود اما بعد از این تصمیم بر این گرفته شد که دانایی برای ایفای این نقش بهتر است.

وی درخصوص تحقیق و نگارش فیلم نامه سریال «کلاه پهلوی» اظهار داشت: من در جریان جزئیات کار تحقیق نیستم اما می دانم ضیاء الدین دری سالهای زیادی را صرف تحقیق و نگارش برای سریال کلاه پهلوی کرده است قبل از اینکه من وارد پروژه شوم این کارها انجام شده بود و از سال 85 کار به صورت جدی آغاز شدکه البته بیکاری هم در طول پروژه زیاد داشتیم.

تخت کشیان در پایان درخصوص افرادی که در طول 8 سال کار در سریال «کلاه پهلوی» از ادامه همکاری با گروه بازماندند، بیان کرد: تعدادی از بازیگران در جریان کار که 8 سال طول کشید نتوانستند با ما همکاری کنند که از جمله آنها می توان به مرحوم عباس امیری اشاره کرد. همچنین عده دیگری بودند که به دلیل کار بر سر پروژه های دیگر و یا دستمزد و یا شرایط خاص خودشان از ادامه همکاری با کلاه پهلوی باز ماندند.

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.