جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۲

سایت های غیر مجاز به پیشواز کلاه پهلوی رفتند

کلاه پهلوی

سینماپرس- گروه تلویزیون/ در آستانه پخش قسمت اول سریال کلاه پهلوی گروهی از سایت های غیرمجاز به استقبال از پخش این سریال تاریخی رفته اند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، اولین قسمت سریال کلاه پهلوی امشب ساعت 22:20 از شبکه یک سیما پخش می شود و مخاطبان در این سریال شاهد بازگشت دو شخصیت محوری داستان از فرانسه به ایران هستند.

فرخ و بلانژ با بازی «امیرعلی دانایی» و «نگین محسنی» دوشخصیت اصلی این سریال تاریخی هستند که صحنه بازگشت آنها از فرانسه به ایران، آغازگر قصه این سریال خواهد بود، قصه ای که مخاطبان قرار است در 50 قسمت آن را دنبال کنند.

نکته جالب توجه اینکه با وجود اینکه پخش این سریال از شبکه یک سیما هنوز آغاز نشده اما لینک دانلود قسمت اول سریال کلاه پهلوی به صورت خالی در سایت های مختلف برای دانلود گذاشته شده و در آن پیغامی با عنوان اینکه «بلافاصله پس از نمایش سریال، با کیفیتی خوب می توانید سریال کلاه پهلوی را از این سایت دانلود کنید» دیده می شود. در دو سال اخیر سایت های مختلفی اقدام به ضبط سریال های مطرح در حال پخش  قرار دادن لینک آن برای دانلود اقدام کرده اند که این مسئله سبب شده مخاطبان فراوانی به این سایت ها مراجعه کنند و در این زمینه صدا و سیما همچنان در موضع انفعال بوده و اقدامی انجام نداده است.

 داستان این سریال تاریخی در دوره رضاخان و در شهرستان کوچکی رخ می دهد و با ورود یک فرماندار جوان و متجدد (با بازی امیرعلی دانایی) به آن و صدور فرمان کشف حجاب توسط رضا خان، حوادث و وقایع مختلفی در این شهرستان رخ می دهد.

کارگردانی این سریال را سید ضیاء الدین دری برعهده دارد. امین حیایی، داریوش فرهنگ، محمدرضا شریفی نیا، مریلازارعی، شقایق فرهانی، داود رشیدی، امیرعلی دانایی، نگین محسنی، بهاره  افشار، سیروس گرجستانی، عباس امیری، رضا کیانیان، فخرالدین صدیق شریف،گوهر خیراندیش، قطب الدین صدق، ماه چهره خلیلی، حسام الدین نواب صفوی، صالح میرزاآقایی، داریوش کاردان، فرهاد آییش، رضافیضی، ثریا قاسمی، آناهیتا نعمتی، ساراخویینی ها، شهروز ابراهیمی، سپند امیرسلیمانی، نادرسلیمانی، رز رضوی ، فرشید ابراهیمیان، بیوک میرزایی، مهدی تقی نیا و بازیگران جوان: امیرحسین آرمان،آناهیتا دری، ساناز کاشمری، ساناز طاهری، حنانه شهشهانی و... برخی از بازیگران این سریال هستند.

کلاه پهلوی با حضور این عوامل در پشت دوربین ساخته شده است:

مدیر فیلمبرداری: حسن قلی زاده ،سعید واثق ،مدیر فیلمبرداری درفرانسه: تورج اصلانی، ویسنج ژنو، صدابردار و صداگذار : بهمن حیدری، محمود خرسند، طراح صحنه در فرانسه و فاز آخر در ایران: داریوش پیرو، مشاوره هنری بخش فرانسه: ملک جهان خزایی، مدیر دوبلاژ در فرانسه: علیرضا باشکندی، طراح گریم: مهین نویدی، تدوین: سیامک مهماندوست، ضیاءالدین دری، دستیار تدوین: شهاب فراهانی، موسیقی: فریدون شهبازیان، برنامه ریز:مجتبی وحیدی، زهرا تخت کشیان، دستیار اول کارگردان: سید نویدالدین دری، دستیار دوم: حامد مقدسی، منشی صحنه: مونا سهل آبادی، طراحی لباس: سارا خالدی، انتخاب بازیگر: محمدرضا شریفی نیا.

انتهای پیام/ت/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.