شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷

توضیحات تهیه کننده «چ» در مورد بلیت فروشی زودهنگام:

احتمال اکران «چ»همزمان با جشنواره فیلم فجر

فیلم چ

سینماپرس- گروه سینما/ مهدی کریمی تهیه کننده فیلم «چ» گفت: در بحث عرضه و تقاضا همیشه روشی با نام پیش فروش وجود دارد و موضوع غریبی نیست که پیش از پایان فیلمبرداری برای فیلمی بلیت پیش فروش شود.

مهدی کریمی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد بلیت فروشی زودهنگام برای فیلم «چ» توضیح داد: همیشه برای خط شکن ها مشکلاتی وجود دارد اما ما با توجه به علاقمندی هایی که روی سایت فیلم وجود داشت شرایطی را فراهم کردیم تا این علاقمندان با خرید زودهنگام بلیت نمایش فیلم از امکانات نمایش خوب برای تماشای «چ» بهره مند شوند.

وی ادامه داد: با رسیدن 25 مرداد ماه و برنامه ریزی هایی، زمان تقریبی نمایش فیلم مشخص می شود و از همان زمان ثبت نام برای پیش فروش آغاز می شود. البته هدف اصلی برای هر فیلمی دیده شدن است به همین دلیل ما هم شرایط دیده شدن را برای فیلم فراهم می کنیم.

کریمی با اشاره به نکات مثبت پیش فروش بلیت پیش از پایان تولید فیلم تصریح کرد: با این کار حواس ما نسبت به ذائقه و علاقمندی مخاطب بالا می رود و در سینمای ایران برای اولین بار تجربه ای در زمینه پیش فروش بلیت کسب می کنیم تا از پتانسیل و علاقمندی مخاطبان مطلع باشیم تا به محض آماده شدن شرایط  فیلم «چ» را اکران کنیم.

تهیه کننده «آژانس شیشه ای» در مورد زمان اکران فیلم چمران گفت: هنوز زمان اکران مشخص نیست اما احتمال دارد فیلم به صورت همزمان با جشنواره فجر و یا در اکران نوروز اکران شود .البته تلاشمان این است که «چ» اولین نمایش خود را در جشنواره فجر سی و یکم داشته باشد.

وی درباره تسهیلات در نظر گرفته شده برای افرادی که اقدام به خرید بلیت پیش فروش می کنند، خاطرنشان کرد: افرادی که در این پیش فروش ثبت نام می کنند نمایش ویژه ای از فیلم را خواهند دید. این نمایش ویژه با حضور عوامل فیلم و یا پخش پشت صحنه هایی از فیلم صورت خواهد گرفت و این افراد سریع تر از مخاطبان دیگر و با کیفیت بهتری فیلم را خواهند دید.

کریمی در توضیح مراحل ثبت نام بلیت های پیش فروش گفت: افرادی که در این سیستم اتوماسیون شده ثبت نام می کنند تا زمان اکران فیلم مبلغی پرداخت نمی کنند و پس از پایان ثبت نام علاقمندان به لحاظ تهران و شهرستان طبقه بندی می شوند تا با آگاهی بیشتر سینماهای فیلم انتخاب شوند.

وی در مورد بازیگرانی که تا به حال مقابل دوربین حاتمی کیا رفته اند، اظهار کرد: تاکنون فریبرز عرب نیا، سعید راد، اسماعیل سلطانیان، رضا نوری، پیام لاریان مقابل دوربین رفته اند و مریلا زارعی اواخر هفته به جمع بازیگران مقابل دوربین می پیوندد.

تا کنون حضور بازیگرانی چون سعید راد، فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، اسماعیل سلطانیان، بابک حمیدیان و سعید سلطانی  امیر رضا دلاوری به عنوان بازیگر در این فیلم قطعی شده است.این فیلم محصول بنیاد سینمایی فارابی است و به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی اواخر تیر ماه کلید خورده و فیلمبرداری آن ادامه دارد.

در این پروژه حاتمی کیا سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران در پاوه رفته است و قصد دارد از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کند.

انتهای پیام/ ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.