سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲

مشکل پارک اتومبیل تماشاگران تماشاخانه سنگلج برطرف شد

تماشاخانه سنگلج

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/مشکل پارک اتومبیل تماشاگران تماشاخانه سنگلج در خیابان بهشت با مساعدت سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری منطقه 12 و پلیس راهور این منطقه برطرف شد و امکان پارک اتومبیل های مخاطبان تماشاخانه سنگلج در خیابان بهشت فراهم شد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، یکی از عمده ترین مشکلات هنرمندان و تماشاگران تماشاخانه سنگلج به هنگام اجرای آثار نمایشی این تماشاخانه، مسئله پارک اتومبیل ها و البته جریمه آنها توسط پلیس راهنمایی و رانندگی بود که از این پس از ساعت 17 به بعد این مشکل برطرف شده و تماشاگران و هنرمندان تماشاخانه سنگلج امکان پارک اتومبیل های خود را پیدا کردند.

 

برپایه این گزارش، به منظور رفاه حال تماشاگران تماشاخانه سنگلج، مشکل پارک اتومبیل در ساعات اجرای آثار نمایشی این تماشاخانه، با همکاری مهندس محمد حسنی، معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری منطقه 12 تهران و سرگرد پروازی، رئیس پلیس راهور منطقه 12 تهران برطرف شده است.

 

از این پس تماشاگران تماشاخانه سنگلج می توانند اتومبیل های خود را از حد فاصل نخستین تابلوی توقف ممنوع که در ابتدای خیابان بهشت نصب شده تا مقابل قوه قضائییه در دو سمت خیابان بهشت پارک کنند و تابلوی موردنظر نیز نصب شده است.

 

مسئله پارک اتومبیل برای تماشاگران و همینطور هنرمندان آثار نمایشی تماشاخانه سنگلج، یکی از مشکلات بزرگ بود که با همکاری و مساعدت سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری منطقه 12 و پلیس راهور این منطقه برطرف شد.

 

بر اساس این گزارش، یکی دیگر از اقدماتی که درجهت رفاه حال تماشاگران تماشاخانه سنگلج صورت گرفته، نصب مودم wii-Fi برای استفاده رایگان مشتریان کافه تریای تماشاخانه سنگلج و احترام به تماشاگران تماشاخانه درنظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.