سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳

جدل «خانواده نوروزی» بر سر ارث و میراث در شبکه شما

خانواده نوروزی

سینماپرس-گروه تلویزیون:مجموعه سریال طنز «خانواده نوروزی» در 13 قسمت چهل دقیقه ای برای پخش در ایام نوروز از شبکه شما تهیه و تولید شده است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، مجموعه سریال طنز «خانواده نوروزی» به تهیه کنندگی رسول هنرمند و آرش زارع و کارگردانی سید محمدرضا ممتاز در 13 قسمت چهل دقیقه ای تهیه شده است وهمه قسمتهای این سریال در شهر اصفهان ضبط شده وتا اواخر اسفند ماه پایان و برای تعطیلات نوروزی از شبکه شما پخش می شود.

 

هدف از ساخت این سریال در اصفهان استفاده از ظرفیت های بازیگران اصفهانی است و استفاده از قابلیت های آنهاست. بیشتر بازیگران این سریال با لهجه اصفهانی صحبت می کنند.

 

خانواده نوروزی

 

داستان مجموعه «خانواده نوروزی» در خصوص دو خانواده است  که با هم نسبت فامیلی دارند وبر سر ارث خانوادگی به جدل می پردازند.در این سریال وقایع مختلفی که بدنبال به ارث رسیدن یک تالار متروکه برای افراد خانواده پیش می آیدبه به تصویرکشیده شده است. تالار متروکه ای به خانواده نوروزی ارث رسیده و اعضای خانواده با توجه به اختلافاتی که میانشان وجود دارد، بنا به توصیه مادرشان تصمیم می گیرند تا با کمک هم تالار را راه بیاندازند. در طول این مدت اتفاقاتی در تالار رخ می دهد و....

 

جهانبخش سلطانی، شهریاردخانی،آسیه کلانی، پری کربلایی، حامداحمدجو، بهنازتوسلی و زهره فوده از جمله بازیگران مجموعه طنز خانواده نوروزی هستند.

 

خانواده نوروزی

 

«خانواده نوروزی» برای ایام عید نوروز آماده شده و شبکه شما برای ایام تعطیلات سال جدید این سریال را هر شب راس ساعت 21:15 بر روی آنتن می برد.

 

انتهای پیام/ع.ت - ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.