یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷

فیلم تلویزیونی نوروزی/

کاسبی راننده تاکسی می‌شود

محمد کاسبی

سینماپرس-گروه تلویزیون/محمد کاسبی در تله فیلم نوروزی «یاور» نقش راننده تاکسی را بازی می کند.وی پیش از این با ایفای نقش راننده کامیون «خوش رکاب» در تلویزیون مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، فیلم تلویزیونی «یاور» به کارگردانی علی شاه حاتمی برای پخش در ایام نوروز92  کلید خورده است.

 

مرتضی هرندی تهیه کننده  فیلم تلویزیونی «یاور» در خصوص داستان این تله فیلم بیان کرد: فیلم تلویزیونی «یاور» درباره راننده تاکسی است که بعنوان تدارکات یک فیلم در پشت صحنه به تهیه کننده و کارگردان این فیلم کمک می کند، کمک های این راننده تاکسی که محمد کاسبی نقش آن را بازی می کند ماجرا های جالبی را ایجاد می کند که تله فیلم «یاور» را می سازد.

 

 محمدکاسبی، فریبا کوثری، محمود مقامی، بیتا سحرخیز، اشکان اشتیاق، آتش تقی پور، محمدرضا گوهر منش ئووو بازیگران این فیلم هستند. این فیلم با حضور این عوامل ساخته می شود: کارگردان: علی شاه حاتمی، تدوین: واروژکریم مسیحی (کارگردان پرده آخر)، مدیر تصویربرداری: افشین علی زاده، مدیر صدابرداری: محمد شاه وردی، مدیر صداگذاری: نادر رضایی، آهنگساز: محمد مهدی بورنگی، طراح گریم: آرش فرد، عکاس: حسین مسلمی نایینی، مدیر تولید: مهرداد فلاحتگر، مجری طرح : بهروز خلج.

«یاور» کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک است که برای پخش در نوروز 92 تولید می شود.

 

انتهای پیام/ع.ت - ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.