شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶

کیومرث پوراحمد در گفت و گو با سینماپرس:

شهرداری 24 ساعت مهلت دارد از داودنژاد عذرخواهی کند

کیومرث پوراحمد دبیر دومین نشست رسانه‌ای جشن خانه سینما

سینماپرس- گروه سینما/ کیومرث پوراحمد گفت: شهرداری تهران 24 ساعت مهلت دارد تا مبلغی را که به صورت زورگیری از علیرضا داودنژاد دریافت کرده است بازگرداند و شدیدا از وی عذرخواهی کند.

پوراحمد که به عنوان مشاور در فیلم کلاس هنرپیشگی حضور داشته در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: در صحبت های اولیه ای که علیرضا داودنژاد با پردیس ملت جهت نمایش خصوصی فیلم داشت قرار بود سالن به صورت رایگان در اختیار این کارگردان قرار گیرد اما دقایقی پیش از اکران فیلم گفته شد که باید مبلغ یک میلیون و 750 هزار تومان پرداخت کنیم.

 

وی ادامه داد: این در حالی بود که داودنژاد حاضر بود پورسانت فیلم «پذیرایی ساده» را که در آن سانس اکران می شد پرداخت کند اما متاسفانه دوستان مبلغی را به عنوان هزینه سالن از وی دریافت کردند که 6 برابر فروش آن سانس بود.

 

 

کارگردان «قصه های مجید» با انتقاد از این عملکرد شهرداری تاکید کرد: این نوع رفتار با یک کارگردان باسابقه اصلا درست نیست. شهرداری باید ظرف 24 ساعت این مبلغ را بازگرداند و از داودنژاد عذرخواهی کند.

 

یادآور می شود روز گذشته جمعه 18 اسفند در سئانس ساعت 19:30 اکران فیلم «کلاس هنرپیشگی» داوودنژاد برنامه اکران خصوصی داشت که برای برخی سینماگران و منتقدان بود اما این فیلم با یک ساعت تأخیر نمایش داده شد و با انتقادات تند عوامل فیلم به دلیل رفتار مدیر پردیس ملت برای دریافت پول از کارگردان منجر شد.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.