دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۸

زرین دست از بزرگان سینمایی خواست:

درباره فیلم لاله تحقیق و تفحص کنید!

زرین دست

سینماپرس-گروه تلویزیون/ علیرضا زرین دست در برنامه زنده تلویزیونی «هفت» از بزرگان سینما درخواست کرد تا از پروژه سینمایی «لاله» گزارشی بخواهند که چرا در طول یکسال هنوز فیلم برداری آن شروع نشده است.

علیرضا زرین دست مدیر فیلمبرداری طی تماس تلفنی با برنامه «هفت» درخصوص کناره گیری اش از پروژه «لاله» بیان کرد: درخواست من برای تمدید قرارداد در سال ۹۲ درخواست ساده ای بود و من خواسته بودم ۲۵ درصد به دستمزد سال گذشته ام افزوده شود.این درخواست نه جنبه تهدید داشت نه توام با زور و اجبار بود.

 

وی ادامه داد: می توانستند با در خواست افزایش دستمزد من مخالفت کنند و اعلام کنند باید به وظایفتان در قبال پروژه ادامه دهید که در این صورت نیز من به ادامه کارم بازمی گشتم.

 

فیلمبردار برکنار شده فیلم «لاله» اظهار داشت: چه گونه بود که تا زمانی که من کار می کردم و حقوق می گرفتم مثمرثمر بودم اما با ارائه این درخواست عامل خسارت شدم، انتظار من از بزرگان سینما این است که یک گزارش از این پروژه بخواهند، اصلا چرا برای کاری که شروع نشده به زرین دست ۴ ماه حقوق دادند.

 

زرین دست ادامه داد: از آبان ماه سال ۹۰ تاکنون من ۱۷ ماه بیکار بودم این مبلغی هم که دریافت کردم که نصف مبلغ قراردادم است اگر بر ۱۷ ماه بیکاری من تقسیم شود مبلغ ناچیزی می شود که البته این بیکاری ممکن است تا ۵ ماه دیگر هم ادامه داشته باشد که این اتفاق برای اکثر مشاغل آزاد و سینماگران رخ می دهد.

 

این فیلم بردار با اعلام نارضایتی از برخورد مدیر مرکز سینمای مستند و تجربی بیان کرد: آقامحمدیان زیر درخواست من نوشته بود غیر منطقی است و برخوردش با من مانند برخورد ارتشیان با سربازش بود.

 

سوال پیامکی این هفته برنامه «هفت» بدین شرح بود: از بین فیلم های پرفروش سال ۹۱ کدام یک را می پسندید؟

 

۱- کلاه قرمزی و بچه ننه ۲- قلاده های طلا ۳- خوابم میاد ۴- من مادر هستم۴- گشت ارشاد

 

انتهای پیام/ت/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.