جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷

علی اوجی خبر داد:

آلبوم کاوه آفاق و گروه «the ways» «قصه زیرزمین» نام گرفت

گروه the ways

سینما پرس- گروه هفت هنر/ علی اوجی از مراحل آماده سازی آلبوم موسیقی کاوه آفاق و گروه «the ways» خبر داد و گفت: این آلبوم تا به این لحظه «قصه زیرزمین» نام گرفته است.

علی اوجی تهیه کننده و مدیر تولید آلبوم های موسیقی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: آلبوم موسیقی کاوه آفاق و گروه «the ways» که مجوز آن از یکی دوسال گذشته گرفته شده است مراحل آماده سازی خود را سپری می کند.

 

وی در خصوص دلیل تاخیر در انتشار این آلبوم، افزود: مشکلاتی که در مورد انتشار این آلبوم وجود داشت و باعث تاخیر در انتشار آن شد نه بخاطر ارشاد بلکه به دلیل وسواس و حساسیتی بوده که ما نسبت به این کار داشتیم.

 

اوجی تصریح کرد: اتفاقی که در حال حاضر برای این گروه رقم خورده است؛ تور کنسرت های گروه در ایران و اروپا خواهد بود که پس از انتشار آلبوم صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: این آلبوم که تا به این لحظه «قصه زیرزمین» نام گرفته است، به احتمال زیاد اوایل تابستان منتشر می شود. آلبوم شامل 10 قطعه می شود که پاپ راک و بیشتر متمایل به راک است.

 

این مدیر تولید اظهار کرد: «قصه زیرزمین» حال و هوای کارهای قبلی کاوه آفاق را دارد که در آن با قطعات متفاوت و جدیدی روبه رو هستیم، با یک صدای بسیار نو که شنیدنی خواهد بود. تهیه کننده گی آلبوم با خودم است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: درحال حاضر در نیمه های راه قرار داریم و کار دارد به پایان نزدیک می شود، ضبط تمامی قطعات تمام شده است.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.