یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸

«ایران زیبای من» زمستان را در شانگهای ورق می‌زند

نمایشگاه ایران زیبای من در شانگهای

سینما پرس- گروه هفت هنر/ موسسه فرهنگی «تحریر کارگاه خیال» نمایشگاهی از عکس های مریم فخیمی در شانگهای چین برگزار می کند.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی «تحریر کارگاه خیال»، طبق سیاست گذاری این موسسه مبنی بر معرفی فرهنگ و هنر ایران به دیگر کشورها همچنین حمایت از عکاسان ایرانی، نمایشگاه عکسی را با عنوان «ایران زیبای من» شانگهای برگزار می کند.
 
 
این نمایشگاه با مشارکت رایزنی ایران در شانگهای با عکس هایی از مریم فخیمی شامل تصاویری از طبیعت زیبای چهار فصل ایران و عکس هایی از معماری و ابنیه به انضمام عکس های مستندی از مردم ایران در قشرهای مختلف هنری، فرهنگی، روستایی و شهریرا با مشارکت رایزنی ایران در شانگهای و دو انجمن تخصصی عکاسی شانگهای در مرکز هنرهای مس شانگهای از تاریخ  16 اسفندماه سال جاری به مدت دو هفته برگزار می کند.
 
 
نکته قابل توجه در تعدد ابعاد چاپ این آثار است که چیدمان آن را متفاوت از نمایشگاه های معمول عکاسی کرده است. سایز عکس ها در چهار قطع 90 در 200، 50 در 70، 20 در 30 و 10در 15  ارایه خواهد شد.
 
 
این نمایشگاه همزمان با پشتیبانی پایگاه عکس چیلیک در محیط عکس نگارخانه این پایگاه اینترنتی به نشانی سایت چیلیک  قابل مشاهده است و علاقه مندان می توانند عکس های این نمایشگاه و نوع خاص چیدمان آن را روی این سایت به صورت آنلاین با سایز اصلی ببینند.
 
 
یادآور می شود مریم فخیمی متولد 1349 در تهران که تاکنون نایب رییس انجمن فیلم کوتاه خانه سینما، عضو انجمن عکاسان ایران و عضویت در Royal Academy of London را داشته است همچنین در زمینه عکاسی برگزاری 16 نمایشگاه گروهی عکس از سال 1385، برگزاری بیش از 6 نمایشگاه انفرادی در گالری های گلستان،آتبین،مهروا و ... از سال 1382، داوری جشن خانه سینما در سال های 1386-1387-1389-1390، داوری جشنواره فیلم کودک اصفهان – 1390، مدیریت هنری نگارخانه در سال 1388 عهده دار بوده است.
 
 
انتهای پیام/ص/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.