چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳

با هنرمندان تئاتر در سال 92/

علیرضا مهران: نمایش «سیاه و غزال» را با گریزی به هفت شهر عشق عطار به روی صحنه می برم

علیرضا مهران

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ کارگردان و بازیگر تئاتر با بیان برنامه های خود برای حضور در عرصه تئاتر در سال 92، از اجرای نمایش نمایش «سیاه و غزال» در جشنواره آیینی سنتی خبر داد.

علیرضا مهران؛ کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد اجرای نمایش «سیاه و غزال» در سال 92، اظهار داشت: نمایش «سیاه و غزال» نوشته ابوالفضل حاج علیخانی، خرداد ماه سال آینده و در جشنواره نمایش های آیینی سنتی به روی صحنه می رود.

 

وی ادامه داد: در این نمایش زندگی «سیاه» از منظر جدیدی روایت می شود، در حقیقت «سیاه» در نمایش «سیاه و غزال» وارد هفت شهر عطار می شود که در نتیجه این سفر تحولاتی در زندگی او صورت گرفته و سیاه به سیاه بودن خودش اعتقاد پیدا کرده و به آن افتخار می کند.

 

مهران تصریح کرد: این نمایش توسط یک گروه 15 نفره به روی صحنه می رود که ابوالفضل حاج علیخانی، محمد لقا باقری، نادیا فرجی، مهدی حنفی، علی براتی بازیگرانی هستند که حضورشان در این نمایش قطعی شده است و باقی بازیگران نیز تا هفته آینده مشخص می شوند.

 

این بازیگر با بیان اینکه حضور در جشنواره تئاتر تک نفره از برنامه های دیگر او در سال 92 است، بیان کرد: جشنواره تئاتر تک نفره یکی از جشنواره هایی است که در فروردین سال 92 برگزار می شود، من با دو کار در این جشنواره حضور دارم که در یکی در مقام بازیگر و در دیگری نیز در مقام کارگردان حضور خواهم داشت.

 

مهران افزود: «مردی که هیچ وقت در زندگی شانس نمی آورد» عنوان نمایشنامه ای است که من آن را کارگردانی می کنم و «شمر به روایتی دیگر» نیز عنوان نمایشی است که به عنوان بازیگر در آن حضور دارم.

 

وی خاطر نشان کرد:همچنین دراجرای عمومی دو نمایش «سی و سه» و «برزخ» که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفتند نیز سال آینده به ایفای نقش می پردازم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.