یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷

سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با سینما گران/

خسرو معصومی: دلیل بازی نکردن پرویز پرستویی در فیلم‌ها اکران نشدن «خرس» است

پرویز پرستویی بازیگر سینما در نمایی از فیلم خرس به کارگردانی خسرو معصومی

سینماپرس-گروه سینما/ خسرو معصومی گفت: پرویز پرستویی به دلیل اکران نشدن فیلم سینمایی «خرس» کار جدیدی را انتخاب نکرد.

خسرو معصومی کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد اکران نشدن فیلم گفت: یکی از دلایل اصلی که پرویز پرستویی دیگر در هیچ فیلمی بازی نمی کند این است که فیلم سینمایی «خرس» اکران نشد. در واقع وی اعلام کرده که تا زمانی که این فیلم در سینماها اکران نشود بازی در هیچ فیلمی را قبول نخواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: هرچند «خرس» مشکل چندانی نداشته و سعی شد تا آنجا که می شود، ممیزی های مورد نظر در فیلم انجام شود، اما همچنان شرایط برای اکران این فیلم سینمایی فراهم نشده است.

 

وی ابراز داشت: البته جمعی از مسئولان به تماشای این فیلم نشسته تا تصمیم نهایی خود را برای اکران این فیلم بگیرند، هرچند در پایان نمایش فیلم بسیار راضی بودند و تحت تاثیر قرار گرفتند، اما نمی دانم بعد از پایان جلسه چه تصمیمی گرفته اند.

 

معصومی در پایان افزود: پرستویی و جواد نوروزبیگی تهیه کننده این فیلم قرار بود که جلسه ای برای حل اختلافاتی که وجود دارد با مسئولان مورد نظر داشته باشند اما هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

 

این فیلم داستان مرد رزمنده‌ای است که پس از سال‌ها اسارت در هنگام بازگشت به منزل با ازدواج همسرش روبه رو می‌شود. پرویز پرستویی، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، ناصر آقایی و ماعده طهماسبی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.