سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹

با آثار نصرالله افجه‌ای و علی‌اکبر صادقی

حراج «تابلوهای کوچک» برگزار می شود

حراج تابلوهای کوچک

نمایشگاه «تابلوهای کوچک» در گالری آریا، که با استقبال هزاران علاقمند روبرو شده است، روز جمعه 5 بهمن ماه میزبان حراج این آثار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سینما پرس، آریا اقبال شکوهی مدیر گالری آریا با اعلام این خبر گفت: نخستین نمایشگاه «تابلوهای کوچک» با استقبال هنرمندان حوزه تجسمی روبرو شد و تاکنون هزاران نفر از این نمایشگاه دیدن کرده اند، این در حالی است که تاکنون 250 اثر نمایشگاه نیز به فروش رسیده و 80 اثر چندین بار فروش رفته اند.

وی افزود: استقبال از نمایشگاه «تابلوهای کوچک» در حدی است که ما هر روز مجبور به عوض کردن آثار هستیم و مخاطبان هر روز با نمایشگاه جدیدی روبرو می شوند. همچنین آثاری از نصرالله افجه ای و علی اکبر صادقی نیز به نمایشگاه افزوده شده است.

مدیر گالری آریا با اشاره به حراج این نمایشگاه گفت: روز جمعه 5 اسفندماه از ساعت 18 آثاری که 10 بار پیشنهاد خرید داشته اند، در حراج حضور دارند که تاکنون 25 اثر نمایشگاه بیش از10 بار پیشنهاد خرید داشته اند. البته حضور در این حراج نیز مخصوص علاقمندانی است که پیشتر برای حضور در حراج در دفتر گالری ثبت نام کرده باشند.

نمایشگاه «تابلوهای کوچک» با ارایه آثاری از هنرمندان نسل های متفاوت هنری کشور، روز جمعه 28 بهمن در نگارخانه آریا افتتاح شده است. در این نمایشگاه آثاری از هنرمندانی مانند آیدین آغداشلو، ابراهیم جعفری، کامبیز درم بخش، شهلا حبیبی، گیزلا سینایی، محمدعلی بنی اسدی، آنه محمد تاتاری، مجتبی تاجیک، رضا افسری، همایون سلیمی، علی خسروی، آریا اقبال، ناهید داور پناه و فرح ابوالقاسم در برابر دید علاقه مندان قرار گرفت.

ویژگی مشترک این نمایشگاه، ابعاد کوچک آثار است که در تضاد با گرایش رایج این روزها در عرصه داد و ستد و بازار هنری که مروج آثاری با ابعاد بزرگ جهت ارایه و فروش با بالاترین قیمت در حراج های بین المللی است، قرار دارد.

حراج نمایشگاه «تابلوهای کوچک» در دو بخش برگزار و بخش نخست نمایشگاه، به صورت فروش چند باره آثار اختصاص دارد. در این بخش از هر هنرمند دو اثر با قیمت پایه 100 هزار تومان به حراج گذاشته شده و هر اثر می تواند در 10 نوبت به فروش رسد. همچنین بخش دوم این نمایشگاه نیز به آثاری اختصاص دارد که با قیمت ثابت150هزار تومان ارائه شده اند.

این نمایشگاه با استقبال هنرمندان حوزه تجسمی روبرو شده است و 1050 هنرمند آثار خود را برای حضور در این نمایشگاه ارائه دادند؛ که از این میان آثار 350 هنرمند در نمایشگاه و حراج «تابلوهای کوچک» عرضه شده است.

حراج نمایشگاه «تابلوهای کوچک» روز جمعه 5 اسفندماه از ساعت 18 در گالری آریا برگزار می شود و علاقمندان به حضور در این حراج تا روز پنج شنبه چهارم اسفندماه می تواند برای حضور در این حراج با مراجعه به دفتر گالری، ثبت نام کنند.

نمایشگاه «تابلوهای کوچک» تا 9 اسفندماه در گالری آریا واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه بهشتی، کوی زرین، شماره 10 میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.