شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲

تهیه کنندگان سریال کلانتر تغییر کردند

یوسف سید مهدوی کارگردان تلویزیونی تهیه کننده سریال کلانتر شد

یوسف سید مهدوی

با ایجاد تغییرات جدید در مجموعه تلویزیونی کلانتر، سری جدید این برنامه به تهیه کنندگی یوسف سید مهدوی ساخته می شود.

غلامرضا میرزا صادقی که در تولید سه فصل از سریال کلانتر در کنار اصغر زائری در سمت تهیه کننده حضور داشته است در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینما پرس ضمن تایید این خبر گفت: تولید سری قبلی مجموعه تلویزیونی کلانتر با مشارکت نیروی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ساخته شد. البته حضور این مشارکت چندان پررنگ نبود و خیلی به چشم نمی آمد.پیشنهاد ما به تلویزیون این بود که خود سازمان وظیفه دارد که تهیه کنندگی این مجموعه را برعهده گیرد. چون به هر حال کلانتر مجموعه ای بود که در زمان خودش با استقبال خوبی مواجه شده بود.در ادامه نامه ای به گروه فیلم و سریال صداو سیما نوشتیم و گلایه خود را مکتوب اعلام کردیم. چرا که تولید ادامه این مجموعه با این عدد و ارقام اندک بیشتر چیزی شبیه جادوگری بود.خود سازمان خیلی اصرار داشت که کار به همان صورت شراکتی ادامه پیدا کند که در نهایت من و اصغر زائری برای ادامه حضور با سازمان صدا و سیما به تفاهم نرسیدیم.

تهیه کننده سابق سریال کلانتر در ادامه گفت:در زمان تولید کلانتر عزت الله  ضرغامی حمایت ویژه ای از این مجموعه داشت و خود وی اعلام کرد از کارهای اجتماعی با رویکرد بزهکاری استقبال می کند.


به گفته میرزا صادقی در سری جدید این مجموعه که با نام تیرانداز ساخته می شود، داستان نیز تغییر کرده است.


*** تیرانداز ادامه کلانتر نیست

یوسف سید مهدوی تهیه کننده جدید مجموعه تیرانداز نیز به خبرنگار ما گفت: شاید در کلیت داستان تیرانداز به نوعی دنباله روی کلانتر باشد ولی کاراکترها در طراحی شخصیت ها،نوع کشمکش هایی که با هم دارند و خیلی مسائل دیگر به گونه متفاوت طراحی شده اند.شاید تنها در یک نگاه به نظر برسد که شباهت هایی در این میان وجود دراد.

سید مهدوی می گوید:سعی کردیم در تولید سری جدید این مجموعه از موضوعات به روز تری استفاده کنیم و پلیس طراحی شده در سری جدید قرار است به ذهنیت بیننده ایرانی ونگاهی که به پلیس و نیروی انتظامی دارد نزدیک تر باشد. کلیه بازیگران سری جدید این مجموعه هم قرار است تغییر کنند.

به گفته سیدمهدوی تیرانداز قرار است در 26 قسمت از شبکه اول سیما به روی آنتن برود که این بار هر سه اپیزود یک داستان را روایت می کند.

انتهای پیام/ ش م ـق ق

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.