چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷

تصویر اریکه ایرانیان در آینه های روبه رو می افتد

 آینه های روبه رو

چهار اثر سینمایی "جدایی نادر از سیمین"، "لطفا مزاحم نشوید"، "حوالی اتوبان" و "آئینه های روبرو" در روز چهارم از چهارمین جشنواره فیلم شهر در پردیس سینمایی اریکه ایرانیان به اکران عمومی می رسد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم شهر، سینما اریکه ایرانیان در روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه امسال و در پنجمین روز از چهارمین جشنواره فیلم شهر، میزبان 4 اثر سینمایی در بخش آثار بلند سینمایی جشنواره فیلم شهر خواهد بود.

براساس این گزارش، فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی "اصغر فرهادی" ساعت 16 در سالن شماره یک این سینما اکران عمومی می شود.

پس از نمایش عمومی این اثر سینمایی، نمایش عمومی فیلم سینمایی "لطفا مزاحم نشوید" به کارگردانی "محسن عبدالوهاب" از ساعت 18 در سالن شماره 3 این سینما آغاز خواهد شد.

اکران عمومی فیلم های "حوالی اتوبان" کاری از "سیاوش اسعدی" و فیلم "آئینه های روبرو" اثر "نگار آذربایجانی" در سانس های 20 و 22 در سالن های شماره 2 و 4 این سینما از برنامه روز پنجم جشنواره فیلم شهر در سینما اریکه ایرانیان خواهد بود.

چهارمین جشنواره فیلم شهر با رویکرد "شهری انسانی برای انسان شهری" از 18 تا 31 اردیبهشت ماه در استان های تهران و گیلان برگزار می شود.




انتهای پیام/ح گ/ ع ک

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.