چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

با موافقت «وزیر ارشاد»؛

«ایمان شمسایی» در معاونت مطبوعاتی ماندگار شد

ایمان شمسایی

سینماپرس: درخواست جمعی از مدیران رسانه که خواهان تداوم فعالیت ایمان شمسایی در سمت مدیرکلی مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی بودند، به نوعی محقق گردید.

به گزارش سینماپرس، وزیر ارشاد با تداوم فعالیت ایمان شمسایی در سمت مدیرکلی مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به درخواست جمعی از مدیران رسانه موافقت کرد.

شایان ذکر است، پس از اینکه رئیس سازمان حج و زیارت، در حکمی ایمان شمسایی را به معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان منصوب کرد زمزمه‌هایی در مورد افراد جایگزین شمسایی در اداره کل مطبوعات داخلی مطرح شد. این در حالی بود که خواسته جمعی از مدیران رسانه تداوم حضور وی در سمت قبلی بود. موضوعی که در جلسات مختلف نیز از وزیر ارشاد درخواست شده بود. اینک گویا وزیر ارشاد با تدبیری قانونی ایمان شمسایی را به عنوان سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب کرده که در نتیجه شمسایی فعلا ماندگار شد.

گفتنی است به اعتقاد این گروه از مدیران رسانه، عملکرد مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و معاون رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوسال و نیم اخیر علیرغم وجود برخی مشکلات در مجموع موفق و موجب ایجاد ثبات نسبی در فعالیت‌های رسانه‌ای شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.