دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

همزمان با سالروز واقعه طبس؛

«اسلحه مادری» روی آنتن شبکه دو

حادثه طبس

سینماپرس: همزمان با سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران (طبس)، شبکه دو سیما مستندهای «اسلحه مادری» و «چهل و سه روز» را روانه آنتن می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ مستند اسلحه مادری ساخته سیده زهرا موسوی ازغندی روایت مادری شجاع است که در هنگام رزم همسر و فرزند شهیدش با اشرار، مسلح شده و از خانه و فرزندانش دفاع می‌کند.

ازغدی مستند «اسلحه مادری» را این‌گونه معرفی می‌کند: «اسلحه مادری» داستان زنی است که برای هدفی بزرگ تلاش می‌کند، داستان زنی که چتر حمایت و مادرانگی او تنها منحصر به فرزندان خود نیست. او معتقد است راه نجات در ایستادگی، آمادگی، شجاعت و دوست داشتن دیگران است؛ وقتی شجاعت و عشق در وجود یک مادر در هم آمیخته باشد، خانواده در امان می‌ماند. این مستند دوشنبه ۳ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

لازم به ذکر است که مستند «چهل و سه روز» نیز سوم اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۴ روانه آنتن شبکه دو می‌شود. چهل و سه روز روایتگر ۴۳ روز نخست انقلاب اسلامی ایران و ماجرای تشکیل حزب کوموله و دموکرات و ناآرامی‌های غرب کشور در این دوران است. این مستند به کارگردانی داوود مرادیان و تهیه‌کنندگی عباس مرادیان تهیه و تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.