شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

تهیه‌کننده «۷۰سی»:

تصمیم مدیران بوده که علیرغم آماده بودن فیلم و درخواست ما «۷۰سی» را در عید فطر اکران نکنند

فیلم سینمایی «۷۰سی»

سینماپرس: تهیه‌کننده «۷۰سی» گفت: «۷۰سی» برای عید فطر اکران نخواهد شد. فیلمی که برای عید فطر اکران می‌شود، «گربه» به تهیه‌کنندگی سعید خانی است و به هیچ کدام از فیلم‌های ما اکران تعلق نگرفته است.

به گزارش سینماپرس، سیدابراهیم عامریان درباره اکران کمدی ۷۰سی به کارگردانی بهرام افشاری در اکران عید فطر به ایرنا گفت: فیلم ۷۰سی برای عید فطر اکران نخواهد شد. این تصمیم مدیران بوده که علیرغم آماده بودن فیلم و درخواست ما، فیلم را در عید فطر اکران نکنند.

او ادامه داد: کاری که برای عید فطر اکران می‌شود، فیلم سینمایی گربه به تهیه کنندگی سعید خانی است و به هیچ کدام از فیلم‌های ما اکران تعلق نگرفته است. فیلم گربه از قبل برای اکران عید فطر تعیین شده بود.

تهیه‌کننده فسیل افزود: ما متقاضی اکران عیدفطر بودیم اما به ما اکران تعلق نگرفت. هنوز هم مشخص نشده اکران ۷۰ سی به چه زمانی موکول شده است.

عامریان درباره اکران فیلم های مرد عینکی و تگزاس۳ توضیح داد: ما سه فیلم آماده داریم و برای هر سه هم آمادگی اکران داریم اما به هیچ‌کدام از فیلم های ما اکران تعلق نگرفته است. فیلم‌ها آماده شده‌اند و مشکلی برای اکران ندارند اما به هیچ کدام برای عید فطر اکران داده نشده است.

۷۰سی نخستین تجربه کارگردانی بهرام افشاری است که متقاضی اکران نوروزی نیز بود اما در نهایت به اکران نرسید.

فیلم سینمایی گربه به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ پروانه ساخت دریافت کرد. پس از سریال حرفه ای، گربه دومین تجربه همکاری تقی‌زاده و خانی است. نخستین تجربه کارگردانی تقی زاده نیز فیلم زرد است که در سال ۱۳۹۵ تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.