شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

در یک سرمایه گذاری مشترک با «سازمان سینمایی سوره حوزه هنری»؛

رییس «سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» به بازدید از فیلمی با موضوع حضور شهید کاظمی در روزهای ابتدایی «زلزله بم» رفت

فیلم سینمایی «احمد»

سینماپرس: رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از پشت صحنه فیلم سینمایی «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی بازدید کرد.

به گزارش سینماپرس، در اولین روزهای فیلمبرداری فیلم سینمایی «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد، مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از پشت صحنه این اثر که خود را برای چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده می‌کند، بازدید کرد.

در این بازدید که با فیلمبرداری صحنه‌های کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله با حضور تعداد زیادی هنرور در جلوی دوربین همراه بود، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از تلاش عوامل سازنده برای تولید این اثر تشکر و قدردانی کرد.

وی در دیدار با سازندگان این فیلم سینمایی عنوان کرد: بعد از سال‌ها شاهد ساخت اثری سینمایی در ژانر حادثه‌ای هستیم که برای اولین بار به روایت ۱۸ ساعت ابتدایی حادثه تراژیک زلزله بم و اقدامی قهرمانانه در این اتفاق غم‌بار می‌پردازد.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: شاید در ٢٠ سال گذشته آثاری به صورت مستقیم و غیرمستقیم به این حادثه دلخراش پرداخته باشند، اما فیلم سینمایی «احمد» با نگاهی تازه و زاویه دید منحصر به فرد مبتنی بر مردم‌محوری به روایت قصه‌ای ناگفته از این اتفاق هولناک می‌پردازد و همین موضوع ما را مجاب کرد تا به این پروژه ورود کنیم.

باقری در پایان مطرح کرد: امیدواریم همزمان با بیستمین سالگرد این تراژدی ملی، اثری قابل قبول به جشنواره فیلم فجر ارایه شود تا دین خود را به این مردم دوست داشتنی و همه قهرمانانی که از جان خود برای آبادانی ایران عزیز مایه گذاشتند و تلاش کردند، ادا کنیم. سیاست ما حمایت از تولید در سینما و بازنمایی مردمی از جامعه ایرانی و قهرمانان ملی است.

«احمد» سومین ساخته سینمایی امیرعباس ربیعی، محصول مشترک سازمان سینمایی سوره حوزه هنری و موسسه تصویرشهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که این روزها مراحل تولید خود را سپری می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.